اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

ملت ایران با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت همواره پیروز میدان هستند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: ملت ایران با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت هیچگاه در مقابل دشمنان کم نخواهند آورد و همواره پیروز میدان هستند.

ملت ایران با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت همواره پیروز میدان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: ملت ایران همواره توکل بر خدا، اتحاد و حرکت در مسیر ولایت را در رأس کارهای خود قرار داده لذا در تمام مراحل پیروز است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز با داشتن این ویژگی‌های ملت به پیروزی رسید و تا به امروز ادامه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین خصیصه‌های انقلاب ما، اسلامی بودن آن است و مردم در دوران انقلاب برای اسلام و انتشار احکام الهی تلاش بسیار کردند.

حسینی همدانی، حضور یکپارچه مردم در صحنه انقلاب را از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این حضور منسجم نیز تا کنون سبب شده است که امروز نیز آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ شود.

وی تأکید کرد: بازخوانی تاریخ انقلاب و بهره بردن از این مهم از مهم‌ترین وظایف نسل امروز است.

امام جمعه کرج ارتقای هوشیاری مردم و حرکت در مسیر ولایت را مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: ایران اسلامی با داشتن رهبری آگاه و هوشمند هرگز شکست نخواهد خورد لذا ملت ایران نیز با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و ولایتمداری نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود اعتماد به مسئولان کشور را مهم خواند و بیان داشت: برای ارتقای جریان دیپلماسی‌های کشورمان مهم‌ترین وظیفه ما اعتماد به مسئولان نظام اسلامی و بی‌اعتمادی نسبت به دشمنان است که البته اعتماد به مسئولان به معنای عدم نقد منصفانه نیست.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول