اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی ‌و پنجمین بهار انقلاب/38

رقابت 100 تکواندوکار نوجوان دختر مازندرانی در مسابقات قهرمانی

رئیس هیئت تکواندوی نکا گفت: رقابت 100 تکواندوکار نوجوان دختر مازندرانی در مسابقات قهرمانی استان در نکا به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر آغاز شد.

رقابت 100 تکواندوکار نوجوان دختر مازندرانی در مسابقات قهرمانی

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: این رقابت‌ها از صبح امروز با حضور تکواندوکاران نوجوان مازندرانی در بخش دختران با حضور شهرستان‌های مختلف مازندران در نکا در حال برگزاری است.

وی افزود: شهرستان نکا یکی از شهرهای مستعد ورزش تکواندو است و قهرمان فراوانی را در این رده تربیت کرده است و به دلیل همین اولویت و دارا بودن ورزشکاران، قهرمان و مربیان و کادر فنی میزبان بسیاری از بازی‌های مختلف استانی است.

رئیس هیئت تکواندو نکا با بیان اینکه این مسابقات با حضور دختران تکواندوکار مازندرانی در 10 وزن در سالن شهید طوسی نکا در حال برگزاری است ادامه داد: حضور بیش از 100 تکواندوکار دختر مازندرانی از سراسر استان بیانگر توجه ورزشکاران به سلامت و همچنین بزرگداشت دهه فجر است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: ورزشکاران همچون سایر اقشار جامعه در طول این انقلاب تلاش فراوانی را برای پاسداشت انقلاب انجام داده‌اند و در مراحل مختلف این انقلاب همدوش سایر اقشار از کیان انقلاب دفاع کردند.

رمدانی افزود: انقلاب ما مختص همه آحاد جامعه است و لذا وظیفه ما است که در هر شرایطی با تبعیت از رهبری، از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند این انقلاب دفاع کرده و گوش به فرمان رهبری و ادامه‌دهنده راه پاک شهدا و امام راحل باشیم.

وی گفت: ورزشکاران تکواندوکار نکایی نیز در طول دهه فجر امسال علاوه بر برگزاری مسابقات و بازی‌های دوستانه به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر به‌طور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند تا مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمن بزنند.

رئیس هیئت تکواندو نکا خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 20 داور مازندرانی از سراسر این استان پهناور  و بر روی دو تشک در حال برگزاری است تا با طی این دوره از مسابقات قهرمانان نوجوانان در اوزان مختلف مشخص شوند.

وی با اشاره به گروه‌های سنی حاضر در این دوره از مسابقات گفت: متولدین 10/10/76 تا متولدین 11/10/81 در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/86002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول