اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

کمبود بارندگی بردسکن خشکسالی زودرس را به دنبال داشت

امام جمعه بردسکن گفت: کمبود بارندگی امسال خشکسالی زودرس را در بردسکن به دنبال داشت و باید مردم در مصرف آب روزانه، کشاورزی و دامپروری صرفه‌جویی نمایند.

کمبود بارندگی بردسکن خشکسالی زودرس را به دنبال داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و پیام خون شهیدان وحدت، انسجام و ولایتمداری است، لذا باید قدر این انقلاب را بدانیم.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ انقلاب است و باید ایام دهه مبارک فجر باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی گفت: آمریکا و دشمنان اسلام بسیار تلاش کردند تا کشور ما به پیروزی نرسد ولی از آنجا که خدای متعال یاور مظلومان است همتراز کشورهای بزرگ دنیا به پیش می‌رود.

امینی اظهار داشت: با تلاش و همت مسئولین در دهه فجر امسال 49 طرح خدماتی و عمرانی در این شهرستان با 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه بردسکن با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: در بحث فرهنگی و سیاسی امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که همه به آن غبطه می‌خورند.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کمبود بارندگی امسال خشکسالی زودرس را در بردسکن به دنبال داشت و باید مردم در مصرف آب روزانه، کشاورزی و دامپروری صرفه‌جویی نمایند.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول