اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال هواداران تراکتورسازی تبریز

تونی اولیویرا مربی 13 ماهه تراکتورسازی وارد تبریز شد

تونی اولیویرا یا یک ساعت تاخیر وارد فرودگاه تبریز شد و با استقبال گرم هواداران تیم تراکتورسازی مواجه شد.

تونی اولیویرا مربی 13 ماهه تراکتورسازی وارد تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 11 صبح امروز از طریق پرواز استانبول – تبریز همراه با استقبال گسترده هواداران تیم تراکتورسازی وارد شهر تبریز شد.

آنتونیو خوزه کونسیسائو اولیویرای پرتغالی مشهور به تونی خرداد ماه سال 91 به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی انتخاب شده و 11 ماه هدایت این تیم را بر عهده داشته و بعد از شکست برابر الجیش قطر از هدایت تیم تراکتورسازی برکنار شد.

کارنامه تونی در تراکتورسازی

تونی اولیویرا در خرداد ماه سال 91 به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی شد و 11 ماه بعد از سمت خود برکنار شد.

تیم تراکتورسازی تبریز با هدایت سرمربی پرتغالی خود در مجموع 39 بازی رسمی برگزار کرد که 32 بازی در لیگ برتر شش بازی در لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی در جام حذفی است.

17 برد، 13 تساوی و 9 باخت کارنامه تونی در تراکتورسازی محسوب می‌شود، البته عملکرد تونی تا قبل از بازی برگشت با تیم استقلال در تهران بسیار درخشان بود اما بعد از این بازی تراکتورسازی در سراشیبی قرار گرفته و در 9 بازی خود تنها به یک پیروزی دست یافته است.

مهم‌ترین دستاورد تونی مسلما بهترین پیروزی تاریخ تراکتورسازی با نتیجه پنج بر صفر مقابل گهر زاگرس است. همچنین نخستین پیروزی تراکتورسازی برابر الجزیره امارات در آسیا نیز با تونی به دست آمد.

تونی حداکثر 13 بازی مربی تراکتورسازی است

تونی اولیویرا در حالی امروز وارد  تبریز شد که کارت وی هنوز صادر نشده و در این بازی نیز نمی‌تواند تیم تراکتورسازی را  هدایت کند.

وی پنج بازی در لیگ برتر، شش بازی در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا و یک تا دو بازی در جام حذفی هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده داشته و بعد از اتمام  این بازی‌های در مورد قرارداد وی در فصل آینده با وی مذاکره خواهد شد.

خود تونی هم عجله‌ای برای قرارداد  فصل آینده نداشته و می‌خواهد در آرامش با مدیریت باشگاه تراکتورسازی در این مورد مذاکره کند.

تونی الیویرا مربی 67 ساله پرتغالی سابقه هدایت تیم های بنفیکای پرتغال، سویای اسپانیا، بوردو فرانسه، تیم ملی امارات(دستیار)، ساحل عاج (آنالیزور)، گوانژو چین، الاهلی مصر، الاتفاق عربستان، الشارجه امارات و تراکتورسازی تبریز را بر عهده داشته است.

در کارنامه وی قهرمانی در لیگ پرتغال، حذفی پرتغال ، سوپر جام مصر و جام اینتر توتو دیده می‌شود و عنوان نایب قهرمانی در لیگ های پرتغال، عربستان، جام قهرمانی باشگاه خلیج فارس و چند جام دیگر  دیده می‌شود.

انتهای پیام/60001/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول