اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره جوانان آستان قدس رضوی:

برای ترویج برنامه‌های اهل بیت(ع) با 30 کشور جهان ارتباط داریم

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ جوانان آستان قدس رضوی گفت: برای ترویج برنامه‌های اهل‌ بیت(ع) با 80 تشکل از 30 کشور مرتبط هستیم.

برای ترویج برنامه‌های اهل بیت(ع) با 30 کشور جهان ارتباط داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه در انقلاب جوانان نقش اصلی را برعهده داشتند و نیروی محرک انقلاب در مقاطع مختلف بودند، اظهار داشت: در آینده باید میدان را برای جوانان توسعه بدهیم و آنها را ظرفیتی برای رفع تهدیدها به حساب بیاوریم.

وی افزود: سال‌ها چتر حمایت از تشکل‌های کوچک جوانان برداشته شده است و دستگاه‌های متولی آن همانند وزارت ورزش فراموش کرده که وزارت جوانان نیز هست.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی تصریح کرد: در فضای مجازی و اینترنت دچار نوعی سردرگمی هستیم و سبک زندگی را اینترنت تغییر داده است و متاسفانه مسئولان فرهنگی برنامه درستی برای فضای مجازی ندارند.

به گفته خوراکیان در تحولات سیاسی رشد و ارتقای جوانان باید یک اصل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فقدان نگاه جامع در تربیت و دفاع عمومی اجتماع یک دغدغه است، گفت: طلاق، مشکلات اقتصادی و اشتغال به مهمترین مسئله‌های اجتماع تبدیل شده است.

خوراکیان اذعان کرد: با استفاده از شبکه جوانان رضوی (شجر) برای ترویج برنامه‌های اهل بیت(ع) با 80 تشکل از 30 کشور مرتبط هستیم و در آینده شاهد جریانات اجتماعی، بین‌المللی اسلامی در جهان اسلام خواهیم بود.

وی یادآور شد: تفاوت اصلی موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس با دیگر تشکل‌ها نقش‌آفرینی جوانان انقلابی و ورزشی در طراحی و اجرای فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول