اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بانوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی خبر داد

برگزاری همایش دختران انقلابی در بجنورد

رئیس کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی از برگزاری همایش دختران انقلابی در بجنورد همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری همایش دختران انقلابی در بجنورد

مهردخت قوپرانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این همایش در 21 بهمن‌ماه همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر در محل امام‌زاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی در این روز بیان داشت: برگزاری همایش زن و انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌های محوری این ایام است.

رئیس کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی برگزاری این همایش را در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: سبک زندگی اسلامی درتمامی بخش‌های زندگی می‌تواند وارد شود.

وی بر ضرورت سبک زندگی اسلامی و دینی و نهادینه شدن فرهنگ ساده زیستی و شاد زیستن در زندگی تاکید کرد.

به گفته مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی ترویج سبک زندگی اسلامی مورد تاکید رهبری راه نجات مشکلات جامعه است.

وی با تاکید بر ضرورت بازگشت به سبک زندگی اسلامی و ترویج این نوع زندگی در جامعه، خاطر نشان کرد: بی‌گمان برای تحقق این مهم باید از همه ظرفیت‌ها و نخبگان جامعه استفاده شود.

انتهای پیام/63002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول