اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

فرهنگیان پشتوانه‏های نسل‏های آینده انقلاب هستند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: فرهنگیان بسیجی پشتوانه‏های معرفتی و بصیرتی نسل‏های نو و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید در خودسازی فردی بیشتر تلاش کنند.

فرهنگیان پشتوانه‏های نسل‏های آینده انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرهنگیان بسیجی شاهرود و بسطام که در سالن اجتماعات شهید همت دبستان شاهد شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم هدایت مردم اظهار داشت: خداوند با ارسال پیامبران تلاش کرد تا جهانیان را در هر نقطه‏ای از کره خاکی هدایت کند.

وی تصریح کرد: دشمنان ظاهری و باطنی منتظر فرصت برای گمراه کردن انسان هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: از آدم ابوالبشر تا پیامبر خاتم همه هدایت مردم به سمت خداوند و پرستش و بندگی او را مد نظر داشتند تا انسان به گمراهی و ضلالت کشیده نشود.

مطهری بیان کرد: اسلام که دین کاملی است، با خود تمام ویژگی‏های فردی و اجتماعی یک جامعه الهی را آورد و حجت را بر همگان تمام کرد تا انسان‏ها راه را از بیراهه به درستی تشخیص دهند.

وی تأکید کرد: فرهنگیان بسیجی پشتوانه‏های معرفتی و بصیرتی نسل‏های نو و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید در خودسازی فردی بیشتر تلاش کنند.

مطهری افزود: خودسازی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی سبب می‏شود تا بتوانیم با تأثیرگذاری بر دیگران، آنها را نیز به راه درست هدایت و جذب خود کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بیداری و هوشیاری سبب می‏شود نسل‏های نو و آینده نیز هوشیار و بابصیرت باشند و هدفدار در زندگی حرکت کرده و فریب دشمن را نخورند و مدافع راستین انقلاب اسلامی باشند.

یک کارشناس روان‏شناسی نیز گفت: نقش تربیتی والدین و ارتباط آنها با کودکان از بدو تولد نوزادان آغاز می‏شود و مادر نقش اصلی را در تربیت فرزندانش دارد.

فاطمه عرب‌ساغری اظهار کرد: در برخی از مواقع، اتفاق می‌افتد که کودکی لج‏بازی می‌کند یا درخواست اجباری دارد، ولی پدر و مادر باید با تدبیر و راه درست کودک را متوجه اشتباه یا خطای احتمالی خود کنند.

وی بیان کرد: بی‏تفاوتی والدین سبب می‏شود تا روش غلط و نادرست در وجود فرزندان نهادینه ‌شود و بدین ترتیب، حرمت‏ها و احترام بین والدین و فرزند شکسته می‌شود.

این کارشناس روان‏شناسی گفت: هدف از اجرای شیوه‏های مختلف علمی در تربیت فرزندان، ارتقای سطح فکری والدین در برخورد صحیح و مناسب با فرزندان است.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول