اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار:

شاخصه‏های سبک زندگی اسلامی از سیره اهل بیت(ع) استخراج شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: در برهه کنونی لازم است تا شاخصه‏های سبک زندگی اسلامی از سیره اهل بیت(ع) استخراج و در جامعه پیاده شود.

شاخصه‏های سبک زندگی اسلامی از سیره اهل بیت(ع) استخراج شود

حجت‏الاسلام علی‏اکبر سایری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با محوریت «سبک زندگی اسلامی» بیان کرد: دشمن به دنبال این است با جنگ نرم، سبک زندگی ما را تغییر داده و سبک غربی را جایگزین کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: آیین ما دین اسلام است که از کامل‏ترین دین‎ها بوده و این دین جامع برای ریزترین مباحث زندگی دستورالعمل دارد.

سایری گفت: قانون اسلام در هر عرصه از زندگی ما چه در ارتباط با خالق و چه در ارتباط با دیگران، سبک و دستورالعمل دارد که متفاوت با غرب بوده و این قانون همان کتاب قرآن است.

وی با بیان اینکه می‏توانیم با روی آوردن به قرآن بهترین سبک زندگی را پیدا کنیم، تأکید کرد: امروز باید محاسن سبک زندگی اسلامی و معایب سبک زندگی غربی برای مردم تبیین شود تا آگاه شوند که تنها محاسن است که انسان را به سعادت نزدیک می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در مورد افزایش مصرف‏گرایی در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: مصرف‏گرایی که یک فرهنگ غربی است، آسیب زندگی به شمار می‏آید و نشان از این دارد که فرهنگ غربی در جامعه نفوذ پیدا کرده است.

سایری گفت: اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت هستیم و سربلندی را در دو دنیا می‏خواهیم، راهی جز این نیست که سبک زندگی اسلامی داشته باشیم و این سبک تضمین‏کننده سعادت دنیوی و اخروی است.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول