اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان بهمن جاری

موزه دفاع مقدس گیلان لایروبی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از اتمام لایروبی موزه دفاع مقدس واقع در منطقه استخر عینک رشت تا پایان بهمن جاری خبر داد.

موزه دفاع مقدس گیلان لایروبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلائی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث موزه دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: لایروبی موزه دفاع مقدس در استخر عینک رشت در حال انجام است.

وی به بخش عملیاتی موزه دفاع مقدس در استخر عینک اشاره کرد و افزود: امیدواریم لایروبی استخر عینک تا پایان بهمن جاری به اتمام برسد.

جلائی از آبگیری استخر عینک پس از لایروبی خبر داد و بیان کرد: احیای ضلع غربی استخر عینک از خدمت نیروهای مسلح در امور زیست‌محیطی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در ادامه آمادگی و بازدارندگی امروز ایرانی اسلامی را به دلیل خنثی کردن نقشه‌های تجاوزگران دانست و تصریح کرد: خنثی کردن نقشه‌های دشمنان یکی از مؤلفه‌های ناکارآمدی گزینه نظامی آمریکا است.

وی تشکیل هسته‌های مقاومت و پرورش جوانان انقلابی برای مقابله با تهاجم دشمنان و رژیم صهیونیستی را از خدمات برجسته نیروهای مسلح خواند و یادآور شد: نیروهای مسلح در صدور انقلاب اسلامی و دفاع از نهضت جهانی مقابله با استکبار نقش برجسته دارند.

جلائی موفقیت نیروهای مسلح را در پرتو انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از کارآمدی بسیار بالایی برخوردار هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح امروز به معنای واقعی مدافع منافع کشور و مردم هستند، خاطرنشان کرد: در بیشتر کشورها ارتش نقطه مقابل مردم است و حاکمان از نیروهای مسلح برای تقابل با مردم استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در کنار برخورداری از مردم، نیروهای مسلح را در کنار مردم دارد.

جلائی بسیج و سپاه را از زیباترین و قدرتمندترین حضور مردم در کنار سازمان‌های نظامی دانست و اظهار کرد: بسیج مردمی‌ترین ارتش دنیا است و تکیه‌گاه اساسی دفاع از امنیت کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه کارکرد بسیج تنها در حوزه جنگ سخت نیست، تصریح کرد: بسیج یکی از افتخارهای دفاع از کشور است.

وی ظرفیت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران را فراگیر خواند و بیان کرد: نیروهای مسلح قابل استفاده در تمام حوزه‌ها هستند.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول