اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

«همایش زخم‌خوردگان اعتیاد» در اهواز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز از برگزاری «همایش زخم‌خوردگان اعتیاد» در این شهر خبر داد.

«همایش زخم‌خوردگان اعتیاد» در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، موسی خنافره امروز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «همایش زخم خوردگان اعتیاد» از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 4 اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش «زخم خوردگان اعتیاد» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد که برای برگزاری آن برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 4 اهواز خاطرنشان کرد: این همایش با حضور اقشار مختلف مردم در پارک گل‌ها واقع در منطقه گلستان تقاطع کوی سعدی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به بیان جزئیات برگزاری «همایش زخم خوردگان اعتیاد» پرداخت و گفت: در این همایش چند تن از افرادی که پس از سال‌ها اعتیاد را ترک کرده‌اند به بیان عواقب این بلای خانمان سوز می‌پردازند.

خنافره تصریح کرد: همچنین در «همایش زخم خوردگان اعتیاد» دو تن از اساتید دانشگاههای کشور برای حاضران سخنرانی می‌کنند.

وی همچنین به برگزاری «مسابقه پرواز بادبادک‌ها» اشاره کرد و گفت: این مسابقه با حضور خانواده‌های اهوازی در پارک ساحلی منطقه گلستان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: «مسابقه پرواز بادبادک‌ها» به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در «مسابقه پرواز بادبادک‌ها» همچنین ورزشکاران اهوازی و فوتبالیست‌ها به اجرای برنامه جذاب زدن روپایی می‌پردازند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 4 اهواز، اجرای بازی‌های محلی، ترانه خوانی یکی از خوانندگان خوزستانی و اجرای برنامه کودک توسط عمو سعید از دیگر برنامه‌های «مسابقه پرواز بادبادک‌ها» است.

انتهای پیام/72010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول