اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خبر داد

سرقت 5 کیلو زعفران توسط داماد خانواده

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از دستگیری فردی که در غفلت پدر خانمش با باز کردن درب منزل اقدام به سرقت پنج کیلو زعفران کرده بود خبر داد.

سرقت 5 کیلو زعفران توسط داماد خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدامین شاهرخی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت 5 کیلو زعفران از منزلش در یکی از نقاط شهر تربت حیدریه تیمی از دایره تجسس کلانتری 11 این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در صحنه جرم و بررسی محل مشاهده کردند که سارق با باز کردن قفل درب وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت مقدار تقریبی 5 کیلو گرم زعفران از منزل مالباخته کرده‌ است.

شاهرخی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی دقیق صحنه جرم و یک سری تحقیقات به داماد مالباخته مظنون و پس از جمع‌آوری مستندات لازم با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و به سرقت 5 کیلو زعفران از منزل پدر خانمش اعتراف کرد که در این رابطه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی متهم به همراه مالباخته برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول