اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهانگیری در جمع خبرنگاران:

سیاست‌ها در مورد هدفمندی یارانه‌ها نهایی نشده/ هیچ حرکت شوک‌آوری برای افزایش قیمت‌ها نخواهیم داشت

معاون اول رئیس جمهور گفت: در مورد هدفمندی یارانه‌ها سیاست‌ها نهایی نشده و وقتی نهایی شد به اطلاع مردم رسانده می‌شود و یقینا در افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک‌آوری انجام نمی‌دهیم.

سیاست‌ها در مورد هدفمندی یارانه‌ها نهایی نشده/ هیچ حرکت شوک‌آوری برای افزایش قیمت‌ها نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص مشکلات کارگران و واحدهای تولیدی بیان کرد: واحدهای تولیدی در کشور با مشکل روبه‌رو هستند و ما به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد که تولید در کشور تقویت شده و رکود در کشور پایان یافته و به سمت رونق حرکت کند و کارگرانی که شغل خود را از دست داده‌اند مجددا به محل کار خود بازگردند و واحدهای تولیدی که از چرخه فعالیت خارج شده‌اند به بازار کار وارد شوند.

معاون اول رئیس جمهور در خصوص اهداف سفر به قم بیان کرد: برای دولت تدبیر و امید توفیقی است که هر چند وقت یک‌بار خدمت مراجع عالیقدر رسیده و گزارشی از کارها ارائه کند و حمایت مراجع از نظام یک سرمایه گرانقدر است و دغدغه‌ها و نقطه نظرات مراجع در بسیاری از مسائل راه‌گشا است.

وی تصریح کرد: در این دیدارها گزارشی از هدفمندی یارانه‌ها خدمت مراجع تقلید ارائه شد و نقطه نظرات ایشان در خصوص مسائل مختلف مورد توجه قرار گرفت.

جهانگیری با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم اظهار کرد: در این جلسه مشخص شد که در بخش‌های مختلف با کمبود منابع روبه‌رو هستند و طرح‌هایی مطرح کردند و برخی از آنها شامل طرح‌های آب، سلامت، ‌راه و... در بودجه سال آینده تامین اعتبار خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص توزیع سبد کالا بیان کرد: سبد کالا به گروه‌هایی تعلق می‌گیرد که در مصوبه دولت قرار دارد و اگر کسی در بررسی‌های دولت از قلم افتاده باشد مجددا بررسی می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: در مورد هدفمندی یارانه‌ها سیاست‌ها نهایی نشده و وقتی نهایی شد به اطلاع مردم رسانده می‌شود و یقینا ما در افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک‌آوری انجام نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2258/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول