اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران:

مهمانسرای سوخته فنی و حرفه‌ای گچساران بهسازی شد

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از بهسازی کامل سالن مهمانسرای این مرکز که دچار حریق شده بود، توسط کارآموزان خبر داد.

مهمانسرای سوخته فنی و حرفه‌ای گچساران بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سید یدالله افضلی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: سالن مهمانسرای مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در تاریخ 21 شهریور 92 دچار حریق و سوختگی 40 درصدی شد.در این حریق بخش‌هایی از سالن مهمانسرا، امکانات و تجهیزات رفاهی و خوابگاهی مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران دچار حریق شده و در آتش سوخت.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران تصریح کرد: البته این حریق و آتش‌سوزی با وجود حضور بعضی از مهمانان در مهمانسرای فنی و حرفه‌ای، هیچ‌گونه خسارات جانی در بر نداشت و با تلاش و کوشش پرسنل آتش‌نشانی مهار شد. بر اثر این آتش‌سوزی حدود 40 درصد از سالن مهمانسرا دچار آتش‌سوزی و خسارت شد که با تلاش کارآموزان این مرکز بهسازی و مرمت شد.

وی خاطرنشان کرد: از لحظه وقوع آتش‌سوزی تاکنون و با تلاش و همت کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در کمتر از چهار ماه، مهمانسرای این مرکز بهسازی و مرمت شد.با توجه به توانایی و قابلیت‌های مختلف کارآموزان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای از این پتانسیل برای بهسازی مهمانسرای سوخته شده فنی و حرفه‌ای گچساران استفاده شد.

انتهای یام/82014/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول