اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل جلسه فوق‌العاده

طهماسبی سرپرست هیئت اسکیت گلستان شد

با تشکیل جلسه فوق‎العاده مجمع هیئت اسکیت استان گلستان «وحید طهماسبی» به عنوان سرپرست هیئت اسکیت استان گلستان معرفی شد.

طهماسبی سرپرست هیئت اسکیت گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز مجمع هیئت اسکیت استان گلستان با تشکیل جلسه فوق‎العاده موضوع معارفه سرپرست جدید هئیت اسکیت استان گلستان را در دستور کار خود قرار داد و طی این مراسم وحید طهماسبی به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان گلستان معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: ورزش اسکیت در استان گلستان یکی از ورزش‎های موفق و مدال‎آور است که نیاز به توجه و مدیریت مناسب و فراوان دارد.

قربانعلی پاشا ادامه داد: وحید طهماسبی یکی از افراد با تجربه در امور ورزشی در رشته‎های مختلف است که تجربه فعالیت در هیئت‎های گوناگون همانند کشتی، فوتبال و حتی همین رشته اسکیت دارد که باعث می‎شود این تجربیات در پیشبرد اهداف هیئت اسکیت و این ورزش مفید باشد.

وی افزود: یکی از مواردی که باعث می‎شود مدیریت دقیق و با برنامه سرپرست جدید هیئت نشان داده شود این است که آقای طهماسبی از امروز که مسئولیت هیئت اسکیت را به صورت رسمی در اختیار گرفته اعضای هیئت رئیسه خود را نیز معرفی کرده است.

توجه به شهرستان‎ها و ورزش بانوان رمز موفقیت یک هیئت ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در تمام رشته‎های ورزشی و به‎خصوص در رشته اسکیت این پتانسیل و قابلیت و لیاقت را دارند که در میادین ملی و حتی بین‎المللی افتخارات فراوانی را کسب کنند و این ظرفیت هم در آقایان و هم در بانوان وجود دارد.

پاشا بیان کرد: انتظار این است که روسای هیئت و به طور خاص تاکید دارم بر سرپرست جدید هیئت اسکیت که تمرکز فعالیت خود را از مرکز استان خارج کرده و به تمام نقاط استان توجه کنند.

وی اضافه کرد: زیرا بسیاری از استعدادهای جوان و نوجوان ما در شهرستان‎های مختلف استان حضور دارند که نیاز به این است تا مسئولان هیئت‎های استانی و شهرستانی با توجه به آنها و میدان دادن به این افراد آنها را کشف و به جامعه ورزش استان، کشور و حتی جهان معرفی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: توجه به ورزش بانوان یکی از مسائلی است که روسای هیئت‎ها می‎توانند با توجه کردن به آنها در کسب مدال‎های رنگارنگ موفق باشند.

پاشا در پایان ابراز داشت: بانوان محدودیت‎هایی دارند که آقایان ندارند و اگر مسئولان هیئت‎ها در ورزش بانوان مساعدت و توجه ویژه‎ای را داشته باشند به طور حتم ورزشکاران بانوی گلستانی می‎توانند در رده‎های ملی و بین‎المللی بدرخشند.

وجود استعدادهای پنهان در مدارس / رسیدگی به مشکلات مربیان و قهرمانان در آینده‎ای نزدیک

سرپرست جدید هیئت اسکیت استان گلستان در این جلسه اظهار داشت: اعتقاد من این است که این رشته ورزشی می تواند در مدارس موفق باشد و بسیاری از استعدادهای این ورزش در حال حاضر در مدارس استان هستند که هنوز شکوفا نشده‎اند.

وحید طهماسبی بیان کرد: یکی از برنامه‎های آینده این خواهد بود که هیئت استان با آموزش و پرورش استان تعاملی را ایجاد کند که بتوانیم علاوه بر استفاده از ظرفیت استعدادهای مختلف در شهرستان‎ها از طریق مدارس با سرعت بیشتری به بسیاری از استعدادها برسیم و آنها را به جامعه ورزش اسکیت معرفی کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‎های بسیار مهم هیئت اسکیت استان ارتقاء سطح دانش و راندمان مربیان، داوران و قهرمانان استان در این رشته ورزشی است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: استفاده از مربیان ملی و حتی بین‎المللی از برنامه‎های آینده هیئت است که در حال حاضر نیز رایزنی‎های مناسب انجام شده و در صورت فراهم شدن شرایط نهایی ان‎شا‎ءالله در روزهای نزدیک این کلاس‎ها با حضور مربیان ملی و بین‎المللی برگزار خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: رسیدگی به مشکلات مربیان و قهرمانان یکی دیگر از برنامه‎ها و سیاست‎‎های هیئت از امروز به بعد خواهد بود که امیدوارم بتوانم به همراه همکاران در هیئت اسکیت و مجمع هیئت اسکیت و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان این مشکلات را تا برگزاری انتخابات رئیس هیئت مرتفع کنم.

بر اساس این گزارش، وحید طهماسبی بر اساس قانون تا برگزاری انتخابات مجمع هیئت اسکیت استان مسئولیت سرپرستی هیئت اسکیت استان گلستان را بر عهده دارد.

همچنین حسین صدیقی، سیدمهدی مهیایی، عیسی سالکی، سید مهدی موسوی، اسماعیل مهاجر و محمد اخوین به عنوان اعضای هیئت رئیسه اسکیت استان گلستان و سید مجید گندمی به عنوان دبیر هیئت و مهتاب اسفندی نیز به عنوان نایب رئیس معرفی شدند.

انتهای پیام/83004/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول