اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  شمال آفریقا

عضو دفتر اجرایی جوانان جبهه نجات مصر در گفت‌وگو با فارس:

جوانان جبهه نجات در انتخابات آینده مورد حمایت جدی قرار خواهند گرفت

عضو دفتر اجرایی جوانان جبهه نجات مصر تاکید کرد که این جبهه قصد دارد، در انتخابات آینده پارلمانی مصر از جوانان جبهه حمایت و پیشتیبانی جدی به عمل آورد.

جوانان جبهه نجات در انتخابات آینده مورد حمایت جدی قرار خواهند گرفت

«احمد عبدربه»، عضو دفتر اجرایی جوانان جبهه نجات مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره تاکید کرد که جوانان این جبهه تلاش بسیاری دارند تا نقش جوانان مصری در انتخابات آینده پارلمانی این کشور را فعال‌تر کنند و از جوانان چه در قالب نظام فردی و چه نظام فهرستی انتخاباتی حمایت و پشتیبانی کنند.

عبدربه افزود: هم اکنون احزاب مختلف مصر برای حضور فعال‌تر و تاثیرگذارتر در انتخابات آینده در حال ائتلاف با یکدیگر هستند، به خصوص احزاب لیبرال و چپگرا تلاش می‌کنند، با اتحاد با یکدیگر در انتخابات آینده در فهرستی مشترک حضور یابند و در صورت اجرای انتخابات براساس سیستم فردی از فرد مورد نظر خود حمایت کنند.

وی گفت: پس از اعلام قصد «عبد الفتاح السیسی» جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده به نظر می‌رسد، آنها به سمت و سیاق حمایت از وی گرایش پیدا کنند.

اما در خصوص عملکرد حکومت کنونی مصر عبدربه خواستار انجام اصلاحات و تعدیلات وزارتی سریع یا استعفای دولت شد، چون عملکردی ناموفق داشته و تاکنون خدمتی به شهروندان انجام نداده، به ویژه آنکه تمایل بسیاری به پایان دادن هرچه سریع‌تر نقشه راهی دارد که نظامیان آن را در 3 ژوئیه ارائه دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول