اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

رقابت‌‌های تکواندوی قهرمانی خردسالان مازندران آغاز شد

رئیس هیئت تکواندوی نکا گفت: رقابت 280 تکواندو کار خردسال پسر مازندرانی در مسابقات قهرمانی استان در نکا به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر آغاز شد.

رقابت‌‌های تکواندوی قهرمانی خردسالان مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، محسن رمدانی در حاشیه مراسم مسابقات قهرمانی تکواندوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: این رقابت‌ها از صبح امروز با حضور تکواندوکاران خردسال مازندرانی در بخش پسران با حضور شهرستان‌های مختلف مازندران در نکا در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: این مسابقات با حضور  پسران تکواندو کار مازندرانی در 10 وزن در سالن شهید طوسی نکا و با حضور بیش از 280  تکواندو کار از 15 شهر مازندران در حال برگزاری است.

رمدانی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 35 داور مازندرانی از سراسر این استان پهناور  و بر روی پنج تشک در حال برگزاری است تا با طی این دوره از مسابقات قهرمانان خردسال در اوزان مختلف مشخص شوند.

رئیس هیئت تکواندو نکا با اشاره به گروه‌های سنی حاضر در این دوره از مسابقات افزود: متولدین 11/10/1381 تا متولدین 10/10/84 در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رمدانی با اشاره به برگزاری مسابقات مسابقات مختلف تکواندو گرامیداشت دهه فجر در سالن شهید طوسی نکا گفت: نداشتن سالن مناسب ورزش تکواندو برای تمرین و مسابقات از مشکلات و معضلات شهرستان نکا بوده است که با راه‌اندازی سالن تکواندو نکا که در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شد این مشکل برطرف شود.

وی تکواندوی نکا را از جمله تیم‌های مستعد و صاحب نام مازندران دانست که با دارا بودن یک هزار ورزشکار تکواندوکار سازمان یافته در مسابقات مختلف کشوری، جهانی و بین‌اللملی خوش درخشیده است و با کمی توجه می‌توانیم شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

رئیس هیئت تکواندو نکا با بیان اینکه وجود اسپانسر نقطه قوت و پیشرفت هر تیم است، خاطرنشان کرد: تیم نکا با توجه به داشتن یک‌هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش تکواندو از وجود حامی مالی محروم است که باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول