اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه قم خبر داد

توقیف خودروهای پرمخاطره توسط پلیس

رئیس پلیس‌راه قم با اشاره به راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در آزاد‌راه قم ـ تهران گفت: رانندگانی که با سرعت غیرمجاز تردد کنند در این دوربین‌ها ثبت و خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

توقیف خودروهای پرمخاطره توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد با اشاره به راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در آزاد راه قم ـ تهران اظهار داشت: رانندگانی که با سرعت غیرمجاز تردد کنند 72 ساعت خودرو در پارکینگ توقیف که علاوه بر گرفتن تست روان‌سنجی از آن‌ها باید در کلاس‌های آموزشی نیز شرکت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه متوسط زمان حرکت توسط دوربین‌ها محاسبه می‌شود چنانچه راننده‌ای تنها در زمان عبور از کنار دوربین‌ها با سرعت مجاز حرکت کند با توجه به اینکه سرعت متوسط در فواصل بین این دوربین‌ها محاسبه می‌شود، شناسایی و خودرو آنها اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان گفت: رعایت فاصله طولی توسط دوربین‌ها رصد و چنانچه خودرویی کمتر از دو ثانیه فاصله طولی را رعایت نکرده باشد مشمول اعمال قانون خواهد شد.

جمشیدی‌راد در ادامه با بیان ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها تاکید کرد: چنانچه در این رابطه تخلفی صورت گیرد موتورسیکلت به پارکینگ انتقال داده می‌شود و در صورت بروز تصادفی که یکی از طرفین حادثه این وسیله نقلیه باشد به علت نقض ماده 4 قانون ایمنی راه‌ها، مقصر شناخته می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان در خاتمه با اشاره به توزیع 5000 کلاه ایمنی رایگان به موتورسیکلت‌سواران استان بر رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات توسط راکبان موتورسیکلت تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول