اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/197

قهرمانی: مسابقه سوارکاری آستارا دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان شنای آب‌های آزاد و مسابقه سوارکاری دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

قهرمانی: مسابقه سوارکاری آستارا دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حمیدرضا قهرمانی ظهر امروز در جمع هیئت‌های ورزشی این شهرستان با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی آستارا با استفاده از انرژی، ایده و توان مردم ورزش‌دوست 32 عنوان برنامه دهه فجر را با شکوه برگزار می‌کنند.

وی افزود: 3 هزار و 500 ورزشکار در قالب 30 هیئت ورزشی به صورت رسمی در شهر آستارا و بخش لوندویل در رشته‌های مختلف سازماندهی شده‌اند.

این مسئول دیدار جامعه ورزش با امام جمعه آستارا را نیز جزو برنامه‌های اصلی این برنامه دانست و تصریح کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی آدم برفی در منطقه حیران برای نخستین بار با معرفی ورزش‌ها، آداب و سنن و غذاهای محلی آستارا در روز 14 بهمن برگزار می‌شود.

وی برنامه‌های امسال دهه فجر را 32 برنامه ورزشی عنوان کرد و گفت: 22 مسابقه ورزشی در رشته‌هایی نظیر بدمینتون، هندبال، شطرنج، دارت، طناب‌کشی، اسکیت، والیبال، کاراته، بوکس، تکواندو، موی‌تای، فوتسال، دو و میدانی و سوارکاری برگزار می‌شود.

قهرمانی با بیان اینکه در برخی از این دیدارها تیم‌ها و باشگاه‌های شهرستانی با یکدیگر رقابت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی دیگر از مسابقات نیز با حضور تیم‌هایی از فومن، اردبیل، تالش و رشت برگزار می‌شود.

وی صعود کوهنوردان به ارتفاعات اسپیناس، اجرای برنامه‌های آمادگی جسمانی، جشنواره بومی و محلی دانش‌آموزی در روستای کانرود را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا دیدار با پیشکسوتان ورزش آستارا، همایش کوهپیمایی بانوان و صحرانوردی دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه مبارک فجر در شهرستان آستارا عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان شنای آب‌های آزاد آستارا در روز 20 بهمن و مسابقه سوارکاری در محل پارک طبیعت‌گردی آستارا را از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های این دهه ذکر کرد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان آستارا همگام با مردم ولایت‌مدار و مرزنشین آستارا در راهپیمایی 22 بهمن در این شهر و لوندویل شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول