اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب است

فرماندار پلدختر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل مناسب است.

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه  دستاوردهای انقلاب اسلامی با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: دهه فجر تبلور ارزش‌های ناب اسلامی و فرصتی برای نمایش پیوند ملت با نظام است و برنامه‌های این ایام باید تبیین ‌کننده اهداف انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه اتحاد، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: امروز نیز باید در سایه وحدت بر توطئه‌های دشمنان غلبه پیدا کرده و مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هموار سازیم.

رشیدی دهه فجر را دهه تبلیغ انقلاب و اهداف والای آن دانست و افزود: دفاع از ولایت در راس برنامه‌های دهه فجر است و این برنامه‌ها باید با رویکرد مردمی برگزار شود، زیرا انقلاب متعلق به همه مردم و گروه‌ها است و مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

وی از بهره‌برداری 38 پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر در شهرستان پلدختر خبر داد.

این مسئول گفت: برای اجرای این طرح‌ها که شامل آبرسانی، گازرسانی، آسفالت راه‌های روستایی، دامپروری، خدمات مخابراتی و بهسازی معابر روستایی است، بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی و  استانی برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه مردم در دهه فجر قدرت ایران را به دشمنان نشان می‌دهند، اظهار داشت: 22 بهمن روز پاسداری از ارزش‌های انقلاب است و حضور گسترده و پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ندای پشتیبانی همه جانبه مردم از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری را به گوش جهانیان می‌رساند.

وی افزود: اقشار مختلف مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی، بار دیگر پشتیبانی خود از آرمان‌های بلند امام راحل را اعلام می‌کنند.

رشیدی گفت: مردم شهرستان پلدختر با شرکت گسترده خود در این راهپیمایی به جهانیان ثابت خواهند کرد که تا آخرین قطره خون از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر مصوب شد که راهپیمایی 22 بهمن ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان شهید بهشتی  آغاز و در همین میدان پایان یابد.

انتهای پیام/2304/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول