اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد

برگزاری همایش ملی توسعه پایدار کالبدی ـ فضایی روستایی در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با هدف نگاه توسعه‌ای به مناطق روستایی اولین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی ـ فضایی روستایی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی توسعه پایدار کالبدی ـ فضایی روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی توسعه پایدار روستایی در اردبیل اظهار داشت: اولین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی – فضایی روستایی در تیر ماه سال آینده در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 30 سال در عرصه کار اجرایی بر پیشبرد توسعه روستایی با اجرای پروژه‌های تهیه و اجرای طرح هادی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گام‌های بلندی را در توسعه این مناطق برداشته است، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های عظیم علمی و اجرایی، برگزاری همایش علمی با عنوان توسعه پایدار کالبدی – فضایی روستایی می‌تواند بستر نگاه واقع‌بینانه به مناطق محروم را زمینه‌ساز شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ما این همایش را با همکاری و مشارکت استانداری اردبیل و دستگاه‌های اجرایی و حمایت و پشتیبانی دفتر مرکزی بنیاد مسکن برای اولین بار برگزار می‌کنیم که محورهای آن متفاوت است و علاقه‌مندان تا 17 اسفند ماه مهلت دارند تا ثبت‌نام کنند.

حاج‌علیزاده محورهای اصلی این همایش را ابعاد مکانی، فضایی، توسعه پایدار روستایی، محور مسکن و بهسازی روستایی و محور حکمروایی محلی که تاکنون جلساتی مختلفی در تهران و استان در این ارتباط برقرار شده بیان کرد و افزود: کار تبلیغاتی این همایش به صورت گسترده در سطح کشوری و استانی انجام می‌شود که 17 اسفند ماه آخرین مهلت ثبت‌نام و اخذ چکیده مطالب پژوهشگران این عرصه است و روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه سال آینده مهلت دریافت اصل مقالات است تا شاهد برگزاری این همایش در روزهای دوم و سوم تیر ماه در اردبیل باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی برگزاری این همایش را فرصتی مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی در حوزه توسعه پایدار روستایی بیان کرد و اظهار داشت: آنچه که امروز سبب خوشحالی و خرسندی است اینکه در سال‌های اخیر بحث نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی در دستور کار قرار گرفته و در این باب در استان اردبیل به مانند سایر مناطق کشور حرکت‌ها و اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/62006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول