اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

قطعی‌های احتمالی آب و برق به اطلاع مردم رسانده شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: قطعی‌های احتمالی آب و برق در شهرستان دماوند از قبل به اطلاع مردم رسانده شود.

قطعی‌های احتمالی آب و برق به اطلاع مردم رسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‌فرد ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران به نگرانی‌های مردم در خصوص محدودیت‌های آب و برق و قطعی‌های احتمالی در سال آتی اشاره کرد و بیان داشت: باید در این حوزه، کار فرهنگی صورت گیرد و مردم را به سمت مصرف بهینه هدایت کنیم.

محمودی‌فرد ادامه داد:‌ همچنین در خصوص اطلاع‌‏رسانی زمان قطعی‌ها نارضایتی وجود دارد که از مسئولان انتظار داریم این برنامه‌ها از روش‌‏های ممکن و به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی کنند تا مردم برنامه‌ریزی مصرف داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ انتظار داریم که امکانات و شرایط مناسب برای تأمین نیازهای مردم فراهم شود تا مردم در تنگنا و سختی و مشکل قرار نگیرند.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص پیشنهاد مطرح شده از سوی امام جمعه پردیس، رودهن،‌ بومهن و آبعلی مبنی بر انجام کار فرهنگی بزرگ و شهرستانی در معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بیان داشت: این پیشنهاد باید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شود و اگر برنامه‌ خاصی باشد، از نظر پشتیبانی می‌توان از شهرداری و شورای شهر رودهن نیز بهره برد.

محمودی‌‏فرد افزود: در این زمینه همچنین می‌توان از ظرفیت مدارس و دانشگا‌ه‌ها و پایگاه‌های مختلف مردمی مانند بسیج نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول