اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی خبر داد

برگزاری بیش از 1200 برنامه دهه فجر در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: بیش از یک‌هزار و 200 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از 1200 برنامه دهه فجر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در خراسان جنوبی 21 کمیته دهه فجر تشکیل شده است.

وی با اشاره به شعار محوری ستاد دهه فجر امسال تصریح کرد: پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی و اقتصادی شعار محوری این ستاد است.

فعالیت 350 ستاد مردمی دهه فجر در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی دهه فجر را بستری مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و اذعان داشت: انقلاب سبب شد ایران به الگویی برای جهان تبدیل شود.

ابراهیم‌‌زاده با بیان این‌که ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از 16 دی‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: کمیته‌های تشکیل شده در زمینه‌های قرآن، اصناف، بسیج، زنان و خانواده است.

وی با بیان این‌که 376 جلسه کاری اعضای ستادهای استان برگزار شده است، متذکر شد: همچنین تعداد 350 ستاد مردمی در مساجد و مراکز دینی انجام فعالیت می‌کنند.

برپایی 100 نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که بیش از یک‌هزار و 200 برنامه در روستاها و شهرهای بزرگ استان در دهه فجر انجام می‌شود، افزود: سه برنامه محوری در روزهای 12، 17 و 22 بهمن در استان انجام می‌شود.

ابراهیم‌زاده با بیان این‌که بیش از 100 نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع انقلاب اسلامی برپا شده و می‌شود، یادآور شد: همچنین بیش از 40 جنگ شادی نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 120 هزار پوستر و پلاکارت در اختیار دستگاه‌ها و مردم خراسان جنوبی قرار گرفته است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح 980 پروژه در ایام الله دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای افتتاح این طرح‌ها 502 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/69010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول