اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم افتتاحیه صورت گرفت

آغاز مسابقات قرآن کارکنان حراست بانک صادرات در قم

مسابقات قرآن کارکنان حراست و حفاظت بانک صادرات ایران با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ در قم آغاز به کار کرد.

آغاز مسابقات قرآن کارکنان حراست بانک صادرات در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این دوره از مسابقات که نخستین دوره آن هم به شمار می‌رود 60 نفر از کارکنان حراست و حفاظت بانک صادرات ایران از سراسر کشور به همراه اعضای خانواده حضور دارند و مسابقات خود را در دو بخش خواهران و برادران و در سه رشته ترتیل، قرائت و حفظ در تالار اجتماعات سرپرستی شعب بانک صادرات استان قم پیگیری می‌کنند.

در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کتابی انسان‌ساز، تربیت‌محور و اخلاقی است و اگر مسابقات قرآن را برگزار می‌کنیم این مسئله باید مورد تاکید قرار گیرد که خروجی کار، ارتقای سطح اخلاق و تربیت شرکت‌کنندگان باشد.

وی آشنایی و انس با قرآن را افتخاری برای کارکنان همه نهادها دانست و تصریح کرد: برنامه‌های قرائت و مسابقات قرآن طی چند سال اخیر به ویژه در ماه رمضان سبب شده است اتهاماتی که به شیعیان می‌زنند، خنثی شود، زیرا اینگونه تبلیغ می‌کنند که شیعه با قرآن بیگانه است.

در ادامه اصغر عباسپور مدیر امور شعب بانک صادرات قم به سخنرانی پرداخت و گفت: قم بر اساس روایتی از امام صادق(ع) حرم اهل بیت(ع) است و امروز با وجود ظرفیت‌های گوناگون قرآنی و دینی، این شهر میزبانی از کارکنان بانک صادرات برای شرکت در مسابقات قرآن را بر عهده دارد.

وی افزود: قرآن فراخوان عظیمی است که همگان را به تدبر و تفحص در آیات خود دعوت کرده تا هر کس به قدر وسع خود از این دریای بیکران معارف بشری بهره‌مند باشد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات گروه تواشیح بین‌المللی مهدی موعود(عج) نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در مراسم اختتامیه که عصر امروز برگزار می‌شود، زینبی مدیر امور حراست و حفاظت بانک صادرات ایران سخنرانی خواهد داشت و در انتها نیز از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/78004/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول