اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی اردبیل

2 دستگاه اتوبوس ویژه معلولان وارد ناوگان حمل و نقل اردبیل شد

به همت بهزیستی استان اردبیل دو دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده ویژه تردد سهل و آسان معلولان و جانبازان وارد ناوگان حمل و نقل شهر اردبیل شد.

2 دستگاه اتوبوس ویژه معلولان وارد ناوگان حمل و نقل اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم جشن شکرانه مسکن در اردبیل اظهار داشت: فرزندانی که به دلایلی از جمله اختلافات خانوادگی، اعتیاد و دیگر مشکلات خانوادگی از محیط خانه متواری می‌شوند به سازمان بهزیستی پناه می‌آورند که این کار بسیار خوب و مفیدی است که سازمان بهزیستی انجام می دهد.

مجید خدابخش افزود: سازمان بهزیستی علاوه بر ارائه خدمات به معلولان ذهنی و جسمی فعالیت‌های دیگری جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌دهد که کار بسیار ارزشمندی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سیاست‌های دولت از ابتدای انقلاب تاکنون توانمند بودن خانواده‌ها بوده که از این به بعد نیز چنین خواهد بود و هزینه‌هایی که توسط خیرین و دولت در این راستا صرف می‌شود، ارزشمند است.

خدابخش فعالیت مددجویان را علیرغم مشکلات جسمی ارزشمند عنوان کرد و یادآور شد: وظیفه ما کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است که امیدواریم بتوانیم قدم‌هایی در جهت رفع مشکلات آنها برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسکن 60 واحدی معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دیگر مسئولان استانی در شهرک زرناس اردبیل افتتاح شد و دو دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده برای جانبازان و معلولان به ناوگان شهری اردبیل افزوده شد.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول