اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آسودی:

شهدا قدرت نرم انقلاب اسلامی هستند

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: شهدا قدرت نرم انقلاب اسلامی هستند و امروز باید فرهنگ شهادت نه با شعار بلکه با عمل ترویج شود.

شهدا قدرت نرم انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدعلی آسودی پیش از ظهر امروز در یادواره ملی 4 هزار و 900 شهید فرهنگی و شهید شاخص آموزش و پرورش، اظهار کرد: ایران اسلامی ثروتمندترین کشور جهان محسوب می‏شود و مردم ایران ثروتمندترین مردم دنیا هستند.

وی افزود: در یک نگاه گذرا به تاریخ بشریت و مطالعه تاریخ مشاهده می‏کنید که ثروتمندتر از مردم انقلابی ایران اسلامی پیدا نمی‏کنید؛ چرا که شهیدانی در تاریخ انقلاب هم‏چون سردار شهید حاج محمود اخلاقی داریم که هر کدامشان به اندازه تاریخ بشریت ارزش دارند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: این را فقط ما نمی‏‏گوییم بلکه دشمنان و دیگران هم به این مطلب اذعان دارند.

آسودی ادامه داد: چند سال قبل، گروهی برای ضبط برنامه از کشورهای اروپای شرقی به بهشت زهرا (س) در تهران آمده بودند که کارگردان این گروه با کاشتن دوربین‏ها در کنار مقبره شهدا، خطاب به تمام ماهواره‏های جهان اعلام کرد اگر به دنبال پیدا کردن مرکز انقلاب اسلامی هستید، من این مرکز را پیدا کرده‏ام.

وی تصریح کرد: مرکز قدرت انقلاب اسلامی، شهدا هستند و تا زمانی که انقلاب اسلامی این قدرت و این مرکز قدرت که همانا فرهنگ ایثار و شهادت است را داراست، هیچ توان نظامی و فرهنگی به نام جنگ نرم از پس این قدرت بر نخواهد آمد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه کوچکی نیست و باید همگان از این سرمایه حفاظت و آن را به نسل‌های بعد از خود منتقل کنیم.

آسودی اظهار کرد: فرهنگ شهدا مؤلفه قدرت نرم انقلاب اسلامی است و باید از این ثروت ملی نه با شعار بلکه در عمل پاسداری و با همه وجود از این منبع و از این مرکز قدرت و ثروت صیانت کنیم؛ چرا که اگر این مرکز قدرت تضعیف شود و صدمه ببیند، انقلاب اسلامی صدمه خواهد دید.

وی با بیان اینکه مهم‏ترین مؤلفه قدرت نرم ما شهدا هستند و باید در این زمینه الگوسازی کنیم، گفت: دشمنان از قدرت نرم خود که همان خواننده‏ها و رقاصه‏ها هستند، علیه ما استفاده می‏کنند و به نام جنگ نرم، ایمان و ارزش‏ها و فرهنگ شهادت را هدف قرار داده‏اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه باید هوشیار، بیدار و آگاه باشیم و از این مرکز و ثروت پاسداری کنیم، گفت: ولایت فقیه مهم‏ترین شاخصه‏ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

آسودی بیان کرد: همه موظفیم از این مرکز قدرت و ثروت ملی و ثروت جهان اسلام با تمام وجود پاسداری کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: باید از ولی فقیه که توانسته قدرت نرم خوبی را برای ما فراهم کند، تبعیت کنیم و به عنوان خادمان شهدا در سنگرها بمانیم و از انقلاب و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

انتهای پیام/2249/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول