اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان:

عملیات‌‌ اجرایی چند‌ پروژه دهه فجر در زاهدان آغاز خواهد شد

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: عملیات‌‌ اجرایی چند‌ پروژه در دهه فجر در زاهدان آغاز خواهد شد.

عملیات‌‌ اجرایی چند‌ پروژه دهه فجر در زاهدان آغاز خواهد شد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان،  حامد صفت‌گل ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ‌مبارک فجر به مردم ‌ استان سیستان و بلوچستان ‌گفت‌:  انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ملل مختلف جهان به عنوان تنها انقلابی  است که حضور حداکثری مردم با اندیشه‌های اسلامی و متکی به معنویات با محوریت ولایت فقیه توانسته ‌با وجود مشکلات و سختی‌های بسیار بعد از گذشت 35 سال همچنان با تأسی از دستورات ناب اسلام محمدی(ص) با صلابت هرچه تمام تر به راه خود ادامه دهد و از تمام تنگناها به سلامت عبور کند‌.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت عظیم و بی‌نظیری بود که تا کنون دنیا اینچنین انقلابی را در این سطح به خود ندیده است لذا باید جشنهای پیروزی این انقلاب نیز در خور و شأن آن باشد‌.

وی اظهار داشت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز طبق وظیفه‌ای که به عهده دارد سعی دارد ‌امسال در کنار چراغانی و تزئین خیابان‌ها و میادین سطح شهر، برنامه ‌نورپردازی آمیخته با معماری نور را در دستور کار خود قرارداده است.‌

این مسئول تصریح کرد: اهمیت معماری نور بر روی درختان در اولویت زیباسازی بصری در شهرهاست که با هدف آفرینش زیبایی در شب و با استفاده از پروژکتورهایی با ویژگی‌های خاص برای نخستین بار و به میمنت دهه ‌مبارک فجر اجرا خواهد شد‌.

وی بیان داشت‌: نقاط مختلفی از سطح شهر که بیشترین تردد و حجم بالای ترافیکی را دارند برای انجام این امر شناسایی شده و در نظر است این نوع نورپردازی ابتدا در میدان خاتم الانبیاء(ص) و خیابان پاسداران به صورت پایلوت اجرا شود و انشاءا... در مراحل بعدی در چند نقطه ی دیگر شهر نیز عملیاتی خواهد شد‌.

صفت‌گل در ادامه در خصوص پروژه‌های دهه ‌مبارک فجر‌ گفت‌: با توجه به همکاری خوب شهردار ‌ و اعضای ‌شورای اسلامی شهر و همزمان با آغاز دهه ‌‌فجر عملیات‌های اجرایی چند‌ پروژه آغاز خواهد شد.

وی پروژه ‌بوستان مهر در مهرشهر و بوستان امام حسین(ع) در حاشیه ‌بلوار معلم و بوستان کریم‌آباد در حاشیه ‌شهر را از جمله پروژه‌ها دانست.‌

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول