اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان خبر داد

اجرای 400 ویژه برنامه دهه فجر در سمنان

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: 400 برنامه استانی و شهرستانی و40 برنامه شاخص در پایگاه‏ها و حوزه‏های بسیج، ویژه ایام الله مبارک دهه فجر برنامه‏ریزی شده است.

اجرای 400 ویژه برنامه دهه فجر در سمنان

علی‏نقی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: به حول و قوه الهی و با همکاری بسیجیان دلاور، امسال برنامه‏های دهه فجر را پرشورتر و باشکوه‏تر از گذشته برگزار می‏کنیم.

وی افزود: باید در این دهه مبارک با توجه به شرایط کنونی، به آمریکا و دشمنان ایران اسلامی ثابت کنیم که ملت ایران اکنون نیز مانند فجرآفرینان سال 57 در مسیر پیشرفت و پیروزی کشور خود سرشار از قدرت و غیرت‏مندی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان بیان کرد: امیدواریم این دهه را نیز همانند هفته بسیج، سالروز حماسه 9 دی و دیگر برنامه‏ها با حضور گسترده مردم و بسیجیان پشت سر بگذاریم.

همتی خاطر نشان کرد: در طول دهه فجر، ویژه برنامه‏های بسیاری را در حوزه‏ها و پایگاه‏های مقاومت بسیج از جمله گل‏باران مزار شهدا در روز 17 بهمن ماه با همکاری بنیاد شهید، نورافشانی شب 22 بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ... برنامه‏ریزی کرده‏ایم.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان از دیگر برنامه‏های دهه فجر در سمنان را برگزاری یادواره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران، اعزام اردوی جهادی به جنوب کشور، اعزام سه اکیپ پزشکی به روستاهای محروم و ... عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول