اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل خبر داد

پیش‌بینی 493 عنوان برنامه برای ایام دهه فجر اردبیل

دبیر ستاد دهه فجر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 493 عنوان برنامه توسط سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای ایام دهه فجر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که از شنبه 12 بهمن این برنامه‌ها آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی 493 عنوان برنامه برای ایام دهه فجر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر عباس‌زاده صبح امروز در نشست خبری با موضوع برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: سیاست‌ها و اصول برنامه‌های دهه فجر سه شاخصه اصلی دارد که بیان استکبار‌ستیزی، بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و برگزاری جشن و سرور در این مراسمات از شاخصه‌ها هستند.

وی عنوان کرد:‌ 493 عنوان برنامه توسط سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای ایام دهه فجر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که از شنبه 12 بهمن این برنامه‌ها آغاز خواهد شد.

دبیر ستاد دهه فجر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال در اردبیل افزود: نمایشگاه کتاب در 12 نقطه استان اردبیل با 60 درصد تخفیف برگزار خواهد شد که هدف از این کار ترویج آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل (ره) است.

عباس‌زاده ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در بین نیروهای مسلح، نشست روشنگری با موضوع استکبار‌ستیزی، دیدار با خانواده‌های شهدا و دیدار با ائمه جمعه از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام‌الله دهه فجر است.

این مسئول تصریح کرد:‌ یادواره شهدای انقلاب اسلامی در روز 20 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد هاشمیه محله سلمان‌آباد برگزار خواهد شد که از همه مردم ولایی اردبیل دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.

دبیر ستاد دهه فجر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ابراز داشت:‌ ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان در مناطق محروم، به صدا در‌آوردن زنگ پیروزی در مدارس، برگزاری مسابقه علمی امیدان، ویژه برنامه‌های جشن انقلاب در سراسر شهرستان‌ها و برگزاری مسابقه پیامکی علمی که در فضای مجازی برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس‌زاده در پایان سخنان خود یادآور شد: برای هماهنگی برگزاری مراسم‌های دهه فجر امسال چهار جلسه در سپاه حضرت عباس (ع) استان، چهار جلسه در شورای تبلیغات و یک جلسه در استانداری اردبیل برای هم‌اندیشی و برگزاری این برنامه‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام/62004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول