اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

جشنواره‌ فرهنگی ‌ـ ورزشی در پارک‌ها و محلات زاهدان برگزار می‌شود

نایب رئیس کمیسیون طرح و برنامه ‌شورای ‌شهر زاهدان از برگزاری جشنواره‌ فرهنگی ‌ـ ورزشی در پارک‌ها و محلات زاهدان برای نخستین بار خبر داد.

جشنواره‌ فرهنگی ‌ـ ورزشی در پارک‌ها و محلات زاهدان برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدا‌ن به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان،‌ عبدالله شاهوزهی‌ در مورد برخی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر که به مناسبت ایام دهه ‌مبارک فجر در دست اقدام است گفت‌: یکی از مهمترین برنامه‌های شورا در این ایام برگزاری جشنواره ‌فرهنگی‌، ورزشی و هنری مرتبط با پارک‌ها و محلات است که برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود‌.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش مشارکت مردم‌، ادارات‌، سازمان‌ها و نهادهای مختلف در محلات ذکر کرد و افزود‌: در این خصوص 5 پارک را در محلات مختلف در نظر گرفته‌ایم و با این کار سعی داریم در کنار مشارکت حداکثری مردم در محلات بتوانیم آنها را با اصول و قواعد شهر و شهروندی نیز آشنا کنیم و آنها را در برگزاری این جشنواره سهیم سازیم‌.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت‌: در این جشنواره 5 رشته ‌ورزشی و برنامه‌های آموزشی و پرورشی اجرا خواهد شد که خودبه خود مردم را در برگزاری هرچه بهتر آن جذب خواهد کرد‌.

وی تصریح کرد : آسایش و راحتی مردم فقط به اشکال هندسی و فیزیکی محیط اطراف آنها خلاصه نمی شود بلکه افزایش کیفیت روحی و روانی آنها بسیار مهمتر می باشد که این جشنواره قطعاً در این راستا می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود‌.

‌شاهوزهی‌ از اجرای طرح محله‌بان در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت‌: ان‌شاءالله با اجرای این طرح که در حال پیگیری می‌باشد بسیاری از مشکلات محله‌ها برطرف خواهد شد یعنی با سپردن امور محلات به مردم و یاری گرفتن از محله بانها در انجام امور مختلف هر محله‌، می توان در صرفه جویی و کاهش بسیاری از هزینه های شهرداری اقدام کرد‌.

وی در پایان به فراهم نمودن امکانات مورد نیاز ورزشی در پارکهای مختلف اشاره کرد وگفت‌: در پارک‌های مختلف و به تناسب موقعیت و نیاز آنها‌، امکاناتی برای انجام ورزشهای گوناگون فراهم  شده تا جوانان هر محله بتوانند در رشته های مورد علاقه ی خود در این پارکها به ورزش بپردازند که با این کار علاوه بر ایجاد روحیه ی نشاط در بین جوانان ، می توانیم نسبت به کشف استعدادهای مختلف و پرورش آنها جهت حضور در عرصه های مختلف ورزشی اقدام کنیم‌.  

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول