اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ابری‌ترین روزهای تیم فوتبال شهرداری یاسوج

تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از طی چهار سال روزهای با ابهت، اکنون در بدترین شرایط به سر می‌برد.

ابری‌ترین روزهای تیم فوتبال شهرداری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد پس از تشکیل تیم فوتبال شهرداری یاسوج در سال‌های اخیر جان گرفت و همه به حضور فوتبال این استان در رده‌های بالای فوتبال کشور امیدوار شدند.

شهرداری یاسوج حمایت مالی از این مجموعه را با مدیریت محمد بهرامی بر عهده گرفت و توانست از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و در ادامه مدعی حضور در لیگ برتر فوتبال کشور شود.

این تیم پس از محمد بهرامی به قباد نگین‌تاجی سپرده شد و بر خلاف این‌که بسیاری اعتقاد داشتند وی به تیمداری روی خوش نشان ندهد اما عکس قضیه اتفاق افتاد و از قضا نگین‌تاجی تیم‌داری خوبی از خود به نمایش گذاشت.

با رفتن نگین‌تاجی و آمدن محمدعلی جاوید به عنوان شهردار یاسوج، بسیاری از هواداران چشم امید به این مدیر دوختند اما آن‌گونه که باید مدیریت جدید در تیم‌داری موفق نشان نداد و اصولا همه افعال و اقوال نشان داد که مدیریت جدید شهرداری یاسوج و قاطبه شورای اسلامی دور چهارم علاقه‌ای به تیم‌داری ندارند.

اکنون همه در فوتبال استان می‌دانند که کادر جدید چندان علاقه‌ای به بودن تیم فوتبال شهرداری یاسوج ندارد چرا که تیم در بدترین شرایط قرار داشته و کمتر از سوی مدیریت جدید نکته‌ای می‌شنویم که اثری در بهبودی حال شهرداری یاسوج داشته باشد.

استعفای سرمربی تیم یعنی هادی برگی‌زر هم مؤید این موضوع بود چرا که وی در اظهار نظرات خود همواره بر عدم حمایت مجموعه شهرداری چه مستقیم و چه در لفافه صحه گذاشته بود.

اکنون تیم فوتبال شهرداری یاسوج در قعر لیگ دسته اول فوتبال کشور دست و پا می‌زند و کسی هم به فکر نجات این تیم نیست و تنها موضوعی که در محافل مطرح شده موضوع برگشت دوباره جمشید غدیری سرمربی شهرداری در سنوات گذشته به این تیم است.

جمشید غدیری نشان داده که در مواقع بحرانی با توجه به شناختی که از این تیم دارد خواهد توانست بر مشکلات غلبه کند اما این همه صورت مسئله نیست چرا که برای بقا و حفظ جایگاه گذشته علاوه بر مربی دیگر ارکان هم باید تیم را به درستی حمایت کنند.

جمشید غدیری هم با مشکلی جدی مواجه است و مسئولان تیم فوتبال پیام صنعت آمل به هیچ وجه حاضر به صدور رضایتنامه برای جدایی غدیری از این تیم و پیوستن به تیم یاسوجی نیستند.

در همین خصوص جمشید غدیری به آخرین وضعیت خود اشاره کرد و به فارس گفت: هر چند در آمل هستم اما دلم در یاسوج است و بی‌صبرانه منتظر هستم تا مسئولان پیام صنعت رضایتنامه‌ام را صادر کنند.هر چه قدر به آن‌ها التماس می‌کنم رضایت نمی‌دهند و مشکل بزرگی برای من ایجاد شده چرا که به خاطر تیم فوتبال شهرداری یاسوج شب و روز ندارم.

گزینه اصلی مربی‌گری و هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: حاضرم هر چه قدر می‌خواهند خودم پرداخت کنم و آزاد شوم و به یاسوج بیایم و این بحران تیم شهرداری را پشت سر بگذاریم.

غدیری ادامه داد: حاضرم از جیب خودم 30 میلیون تومان هم بدهم و به یاسوج بیایم تا وضعیت تیم شهرداری را سامان ببخشیم چرا که نسبت به این تیم دینی دارم که باید ادا کنم.

وی با انتقاد از کسانی که می‌گویند غدیری برای شهرداری کلاس گذاشته، تصریح کرد: وقتی حاضرم از جیب خودم پول رضایتنامه را بدهم چه کلاسی برای این تیم گذاشته‌ام.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول