اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجمالی/ در دیدار معاون اول رئیس جمهور مطرح شد

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از سخنانی کری و اوباما؛ متاسف شدم

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به سخنان اخیر وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا خطاب به جهانگیری گفت: در اینجا مراتب تاسف خود را از بیان چنین سخنانی اعلام کرده و از شما می‌خواهم این تاسف را به آقای رئیس جمهور برسانید.

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از سخنانی کری و اوباما؛ متاسف شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون اول رئیس جمهور در سخنانی به اتحاد حاکم شده پس از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز بین دولت و مجلس در سطح بسیار خوبی وحدت برقرار شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد چنین وحدتی این نکته جای تقدیر دارد و دولت و ملت و حوزه علمیه قم نیز با یکدیگر وحدت دارند و تماما کسانی که در راه خدمت کردن به نظام تلاش می‌کنند با یکدیگر تعامل خوبی دارند.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: شکل‌گیری چنین وحدتی در کشور موجب پیشرفت می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: سلام ما را به آقای رئیس جمهور ابلاغ کنید؛ بیانات ایشان در اجلاس اخیر بسیار خوب بود چراکه رئیس جمهور ریشه بحران‌ها و مشکلات منطقه را به خوبی تبیین کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر جان‌کری و اوباما درباره ایران و توافقنامه ژنو تاکید کرد: بیان این سخنان موجب تاسف است.

انتهای پیام/2258/ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول