اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر عنوان کرد

بهره‌برداری از 29 پروژه عمرانی در کاشمر

فرماندار کاشمر از افتتاح و بهره‌برداری از 29 پروژه عمرانی و اجرای بیش از 100 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 29 پروژه عمرانی در کاشمر

مهدی فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت آغاز سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران همزمان با گلبانگ انقلاب در ساعت 9:33 دقیقه روز دوازده بهمن با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم کاشمر در میدان انقلاب این شهر با گلباران تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بر برگزاری برنامه‌های مختلف با مشارکت مردم تأکید شده است یادآور شد: در دهه فجر امسال بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب مسابقات، جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های مخابرات، برق، کشاورزی، پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها، ساخت خانه عالم، پایگاه مقاومت بسیج و پروژه‌های دهیاری‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها 50 میلیارد ریال هزینه شده است و 8 هزار و 242 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در بخش مرکزی و 13 پروژه با اعتبار 30 میلیارد ریال در بخش کوهسرخ قرار دارد تصریح کرد: بهره‌برداری از دو پروژه احداث و آسفالت راه روستایی در بخش کوهسرخ با 25 میلیارد ریال هزینه از جمله مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان است که 442 خانوار روستایی از نعمت آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

فروزان افتتاح 16 پروژه با اعتبار بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها شامل احداث ساختمان دهیاری، ساختمان آتش‌نشانی (روستای طرق، کسرینه)، احداث سالن طرح صالحین، احداث پل روستایی را از دیگر پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و ابراز داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 6 هزار و 477 خانوار در سطح روستاهای شهرستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول