اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

فعالیت هنرمندان ابرکوه فراتر از حمایت‌های دولتی است

امام جمعه ابرکوه گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های فعالان فرهنگی شهرستان ابرکوه بسیار فراتر از حمایت‌هایی است که از طرف دولت و دستگاه‌های متولی از آنها می‌شود.

فعالیت هنرمندان ابرکوه فراتر از حمایت‌های دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: کمبود فضاهای تفریحی مانند سینما همچنین مرکزی برای آموزش مباحث فرهنگی نظیر فرهنگسرا و سالن چند منظوره‌ای که بتواند پاسخگوی نیازهای فرهنگی شهرستان باشد، ابرکوه را رنج می‌دهد و این مشکلات قبل از این هم بازگو شده است.

وی با اشاره به یکی از موضوعات جلسه در مورد هماهنگی برای برگزاری ششمین کنگره شعر سراسری کویر در ابرکوه بیان کرد: در حالی که تنها از هنرمندان شهرستان حمایت معنوی می‌شود، شاهد حضور و فعالیت فعالان هنری و فرهنگی و جلوه کردن آنها همچون شاعران در کشور هستیم.

حسینی ادامه داد: ضرورت دارد که با حمایت‌های مناسب از ارشاد شهرستان، به شکوفا شدن پتانسیل جوانان در مباحث فرهنگی پرداخت.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: تلاش‌هایی که هنرمندان شهرستان برای شکوفایی استعدادها از خود نشان می‌دهند، فراتر از انتظار و حمایت‌هایی است که ما از آنها انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: باید به ویژه از دست‌اندرکاران کنگره شعر کویر و شاعران ابرکوه که سرآمد استان یزد در این زمینه هستند و در کشور نیز به عنوان نمایندگان استان یزد حضوری فعال دارند، حمایت‌های جدی‌تری به عمل آورد.

حسینی در مورد بایدهای برنامه‌های دهه فجر و نقش فعالان فرهنگی و هنری در این برنامه‌ها عنوان کرد: انتظار این است که این برنامه‌ها، جلوه‌های فرهنگی و هنری شهرستان را به صورتی پررنگ نشان دهد.

انتهای پیام/2464/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول