اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد

بهره‎برداری از 60 پروژه عمرانی و تولیدی در گلستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از بهره‎برداری 60 پروژه عمرانی و تولیدی در دهه مبارک فجر سال‌جاری خبر داد.

بهره‎برداری از 60 پروژه عمرانی و تولیدی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مختار مهاجر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد 60 پروژه عمرانی و تسهیلاتی با اعتبار بالغ بر 334 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره‎برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پروژه‎های مورد افتتاح به صورت برنامه‎ای شامل 16 پروژه عمرانی در بخش‎های آب و خاک، منابع طبیعی و آبخیزداری، تعاون روستایی، باغبانی و شیلات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بیان کرد: در بخش آب و خاک 8 پروژه، منابع طبیعی و آبخیزداری 4 پروژه، تعاون روستایی 2 پروژه، باغبانی و شیلات نیز هر کدام یک پروژه است که با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی‎ها به بهره‎برداری می‎رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به تعداد 44 پروژه تولیدی و اشتغالزایی از محل جذب تسهیلات بانکی در بخش‎های آب زراعی با 9 پروژه، دام و طیور 17 پروژه، شیلات 6 پروژه و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با 2 پروژه و با اعتباری افزون بر 314 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی، استانی و ملی به بهره‎برداری رسیده است.

مهاجر گفت: پروژه‎های فوق به صورت شهرستانی به ترتیب آق‎قلا 4 پروژه، بندرترکمن 2 پروژه، بندرگز 4 پروژه، رامیان 3 پروژه، علی‎آباد 5 پروژه، کردکوی 3 پروژه، کلاله 4 پروژه، گرگان 9 پروژه، گمیشان 2 پروژه، گنبد 21 پروژه و گالیکش 3 پروژه را به خود اختصاص داده است.

این مسئول تاکید کرد: با افتتاح این 60 پروژه و طرح تعداد 914 خانوار از نعمت آن بهره‎مند و برای 260 نفر فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در پایان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به مناسبت‎های مختلف تعداد 268 طرح و پروژه عمرانی و تسهیلاتی سازمان با اعتبار بالغ بر 686 میلیارد ریال و با بهره‎مند شدن 6 هزار و 329 خانوار و فراهم شدن 733 نفر اشتغال جدید در استان به بهره‌برداری  رسیده است.

انتهای پیام/83004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول