اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/53

روز به یاد ماندنی در ورزش پاکدشت رقم خورد

جشنواره فجر 92 پاکدشت در میان شور و استقبال علاقمندان به ورزش با رژه بیش از 400 تیم ورزشی در سالن 1200 نفری رسماً کلید خورد.

روز به یاد ماندنی در ورزش پاکدشت رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز جشنواره فجر 92 پاکدشت در میان شور و استقبال علاقمندان به ورزش با رژه بیش از 400 تیم ورزشی در سالن 1200 نفری رسماً استارت زده شد.

آیین افتتاحیه جشنواره فجر 92 پاکدشت که با استقبال گسترده علاقمندان به ورزش و با رژه ورزشکاران و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی، تیم‌های ادارات و ... همراه بود.

 در این مراسم امیرنژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و معاونان وی نیز حضور داشتند.

گامی موثر در راستای فتح سکوهای بین‌المللی

علی اصغرپور، رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت طی سخنانی در مراسم افتتاحیه ضمن اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان پاکدشت از عزم جدی ورزشکاران شهرستان در راستای فتح سکوهای ورزشی استانی، کشوری و بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: این آغازی برای هموار کردن این مسیر خواهد بود.

علی اصغرپور گفت: خیل علاقمندان به ورزش در این مراسم نشان از ورزش دوستی مردم این سرزمین را دارد که امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های ورزش پاکدشت شاهد بارور شدن استعدادهای این خیل عظیم باشیم.

جشنواره فجر فرصتی برای ایجاد شادابی و نشاط

فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی به فرصتی که جشنواره فجر برای ایجاد شادابی و نشاط در میان علاقمندان به وجود آورده است، اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، برپایی غرفه شهدای ورزشکار پاکدشت، مسابقه عکاسی ورزشی «پاکدشت از نگاه چشم سوم» از دیگر بخش‌های افتتاحیه جشنواره فجر بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از روسای سابق اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان ورزشی تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول