اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های 12 بهمن در نیشابور تشریح شد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر نیشابور برنامه‌های 12 بهمن این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های 12 بهمن در نیشابور تشریح شد

باقر صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: هدف از برنامه‌‌ریزی برای ایام دهه فجر فراهم کردن زمینه حضور مردم در جشن‌های این ایام است.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها با حضور اقشار مختلف در نیشابور آغاز می‌شود؛ که مراسم ویژه ورود و گلباران تمثال مبارک حضرت امام (ره)، رژه موتورسواران، به صدا درآوردن و نواختن زنگ انقلاب به صورت همزمان در تمامی مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، فراخوان دل نوشته، راه‌اندازی 3 ایستگاه فرهنگی و صلواتی، مسابقات فوتسال میثاق با ولایت، محفل انس با قرآن و تجلیل از خانواده شهدا، بازدید رایگان از مجموعه‌های میراث فرهنگی و راه‌اندازی کاروان‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های مختص روز 12 بهمن ماه است.

وی ساعت آغاز مراسم را 9 و 15 دقیقه روز 12 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط کمیته مساجد و تشکل‌های دینی و پذیرایی از مردم از دیگر برنامه‌های مشترک روز 12 بهمن ماه است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر شهرستان نیشابور اضافه کرد: فراهم کردن زمینه حضور مردم در مراسم‌های بزرگداشت شهدا و امام شهدا و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌ها از اهداف برگزاری برنامه در ایام دهه فجر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن‌های ایام‌الله دهه فجر از 12 بهمن ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: نقطه عطف برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول