اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهرود:

سرپرست سابق اداره اوقاف شاهرود خدمتگزار مردم بود

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: سرپرست سابق اداره اوقاف شاهرود خدمتگزار مردم بود.

سرپرست سابق اداره اوقاف شاهرود خدمتگزار مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، مهدی بندرآبادی در آیین معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود در تالار بهمن فرهنگ‏سرای مهر این شهرستان ضمن تبریک ایام‏الله دهه فجر، اظهار داشت: سرپرست سابق اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود تعامل مثبت و سازنده‏ای در امر خدمت‏‏رسانی به مردم داشت.

وی ادامه داد: همه این‏ها حاصل فضایی است که در آن نفس می‏کشیم؛ اینجا شهر معلمان اخلاق و مردم باصفاست و روحانیت توانسته‏اند فضایی نورانی در این شهر ایجاد کنند.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: مردم ما به تکالیف دینی و شرعی خود توجه ویژه‏ای دارند و قطعاً بهره‏برداری درست از موقوفات با رعایت اجرایی شدن نیات در تشریح این سنت حسنه بیشتر و بهتر از قبل انجام خواهد شد.

بندرآبادی تصریح کرد: وقف در شهرستان شاهرود از پیشینه‏ای دیرینه برخوردار است و ما هم بر اساس وظیفه دینی و شرعی خود، نباید از آن غافل شویم؛ بلکه تمام سازمان‏های اداری باید تعامل لازم را با این اداره داشته باشند.

در این آیین «سیدمصطفی مجیدی» به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود معرفی و از زحمات «سیدسعید تقوی» سرپرست سابق این اداره تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول