اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی شاهرود:

تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی با تبیین اهداف انقلاب میسر می‏شود

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی شاهرود گفت: تبیین و تشریح اهداف انقلاب اسلامی در قالب کارهای فرهنگی و روشنگری می‏تواند در تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه تأثیرگذار باشد.

تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی با تبیین اهداف انقلاب میسر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد رضوانی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شاهرود که با حضور فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور استقامت، بردباری و بصیرت ملت بزرگ ایران برابر طاغوت و ظلم رژیم ستم‏شاهی و آغاز بهار پیشرفت و عدالت اسلامی است.

وی افزود: دهه مبارک فجر انفجار نور اسلام، آزادی، استقلال، کرامت انسانی و برادری و برابری است و گرامیداشت این ایام در حقیقت پاسداشت تمام خوبی‏هاست.

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی شاهرود با تأکید بر انجام برنامه‏های اثرگذار در دهه فجر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف این نهضت بزرگ را به نسل‏های نو یادآوری و این سلحشوری‏ها را بازخوانی کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز تلاش می‏کنند تا انقلاب اسلامی را به گونه‏ای دیگر برای نسل‏های نو تعبیر کنند و باید با برنامه‏ریزی، جلوی این تبلیغات مسموم را بگیریم.

رضوانی خاطر نشان کرد: تبیین و تشریح اهداف انقلاب اسلامی در قالب کارهای فرهنگی و روشنگری می‏تواند در جهت تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه جوان تأثیرگذار باشد. 

آسایش و امنیت امروز مرهون رشادت‏های شهیدان است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: آسایش و امنیت جامعه را مدیون شهیدان هستیم و این شهدا بودند که با ایثار خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

کوکب فیض بیان کرد: اگر شهیدان و جانبازان نبودند و از انقلاب دفاع نمی‏کردند، معلوم نبود امروز چه بر سر کشور و ملت می‏آمد.

وی افزود: آسایش و امنیت جامعه خود را مدیون شهیدان هستیم و این شهدا بودند که با ایثار خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: شهیدان همیشه در خاطرات زنده‏اند و هیچ‏گاه نباید از نبودن آنها غمگین باشیم و روز قیامت آنان، ما را مورد شفاعت قرار خواهند داد و خداوند متعال برای والدین این عزیزان اجر اخروی بالایی قرار داده است.

انتهای پیام/74006/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول