اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

انرژی هسته‏ای امروز خاکریزی برابر استکبار جهانی است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: انرژی هسته‏ای امروز خاکریز نخست ما برابر استکبار جهانی است و باید به خوبی از آن حراست شود.

انرژی هسته‏ای امروز خاکریزی برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج الغدیر شاهرود که با حضور مسئولان تیپ 158 شهید کشاورزیان و بسیجیان در مسجد کوی سازمانی شهید علیاری لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: از مسئولان تیپ 158 و بسیجیان و همکاران خود در حوزه علی ابن ابیطالب (ع) برای برگزاری این مراسم باشکوه باید تقدیر کرد.

وی افزود: حکومت و انقلاب اسلامی و بسیج در آستانه 35 سالگی خود قرار دارد و امروز می‏بینیم که هنوز فریادهای سکولاریسم، جدایی دین از سیاست و نظام هم‏چنان سر داده می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با مطرح کردن سئوالاتی چون چرا انقلاب کردیم،چه مشکلی داشتیم و جایگاه بصیرت و ولایت در جامعه چیست، به آنها پاسخ داد و اظهار کرد: تمام این سئوالات یک جواب واحد دارد و آن، این است که فطرت همه انسان‏ها خداجو است و انسان‏ها با توجه به فطرت خود حرکت می‏کنند و این فطرت ذلت، ستم و ظلم را برنمی‏تابد.

وی تصریح کرد: وقتی روی فطرت‏ها پرده‏ای به نام جهالت آویخته شود، مایه ذلالت و گمراهی می‏شود و طاغوت این است و جامعه ما در زمان طاغوت این‏چنین در ظلمت و تاریکی فرو رفته بود.

مطهری بیان کرد: حکومت و حاکم اسلامی وظیفه‏اش هدایت مردم است؛ مانند سخنان رهبری در سال 1375 که فرمودند «اگر عرصه را بر ما تنگ کنند، حادثه عاشورا تکرار خواهد شد» و این سخنان هدایتگر جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز اسلام زنده است، به خاطر شهادت حضرت زهرا (س) و حادثه عظیم کربلاست.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: چیزی که مانع می‏شود یزیدیان، شمریان یا بوشیان و اوبامائیان یا تکفیری‏ها و وهابی‏ها بر ما مسلط شوند، بصیرت است.

مطهری با اشاره به اهمیت بسیج گفت: بسیج متعلق به همه مردم و ملت ایران بوده و با انقلاب و خون شهیدان رشد کرده و قوام آمده است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: بسیج تفکری است که ولایت فقیه و مردم و حاکمیت دینی را دور هم زیر یک پرچم جمع می‏کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که به فرموده مقام معظم رهبری، باید نیازهای اصلی مردم را برآورده کند.

مطهری با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: بسیج باید تلاش کند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تبیین کرده و گسترش دهد و سطح آن را بالاتر ببرد.

وی با اشاره به اولویت بسیج در نظام شجره طیبه صالحین گفت: شجره طیبه صالحین مهم‏ترین اولویت بسیج است؛ چرا که برای تحقق حکومت بزرگ اسلامی به فرموده امام راحل، باید این تفکر را در ملت ایجاد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: شما با مدیریت‏تان در جنگ ثابت کردید که این کار را می‏توان انجام داد و اگر بتوانیم جامعه خودمان را اسلامی کنیم، می‏توان جهان را اسلامی کرد.

مطهری افزود: در طرح صالحین، هدف بالا بردن معرفت دینی، معنویت، بصیرت، دانش افراد و مهارت‏های روز است تا بتوان جامعه را اسلامی کرد و بر جهان تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به برنامه‏های مختلف بسیج در عرصه‏های سازندگی، اشتغال‏زایی، امر به معروف و نهی از منکر و برنامه‏های ورزشی و آموزش نظامی گفت: تلاش داریم جامعه به ویژه نسل جوان را با برنامه‏های مختلف جذب و برابر جنگ نرم دشمن، سنگر مستحکمی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/74006/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول