اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

انقلاب ایران خودباوری و خودشناسی را به ملت‌ها معرفی کرد

امام جمعه پلدختر گفت: انقلاب ایران خودشناسی و خودباوری را به ملت‌های جهان معرفی کرد.

انقلاب ایران خودباوری و خودشناسی را به ملت‌ها معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهر  یکی از شعارهای اصلی امام خمینی (ره) را خودباوری ملت‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف امام (ره) خودباوری بود، ایشان می‌خواست تمام ملت‌های مسلمان خودباور و خودشناس باشند و هر ملتی که بعد از انقلاب امام خمینی (ره )خود را دریافت، هویت پیدا کرد و به عزت رسید.

وی افزود: طی سال‌های گذشته شخصیت‌ها علمی و فرهنگی زیادی در جهان به اسلام روی آورده‌اند که این تاثیرگذاری انقلاب ایران است.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری باشکوه‌تر دهه فجر امسال تاکید کرد و اظهار داشت: جشن‌های امسال باید با شکوه‌تر از گذشته و مردمی‌تر برگزار شود.

لروند با توصیه به برخی مدیران برای تحمل‌پذیری ارباب رجوع، گفت: می‌بینیم در برخی ارگان‌های دولت نسبت به این امر واحترام به ارباب رجوع بی‌توجهی می‌شود و آنان در پاسخ مطالبه مردم فورا به پلیس 110 تماس می‌گیرند.

وی، نمونه‌ آن را مراجعه یکی از دانشجویان به یکی از ادارات پلدختر دانست و افزود: این اداره در پاسخ به اعتراض این دانشجو با تماس با پلیس 110 وی را تهدید کرده است.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی کاروان فجر در استان و شهرستان‌ها، یادآور شد تصریح کرد: این کاروان نباید محلی برای جناح بازی و سیاسی بازی باشد، بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها فرهنگی و از همه گروه‌های سیاسی و مردم استفاده کند.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به زحمات فرمانده نیروی انتظامی لرستان از توجه ویژه وی به بحث امنیت در لرستان و شهرستان‌ها تشکر کرد.

انتهای پیام/85009/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول