اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در سمنان خبر داد

اجرای بیش از 100 ویژه برنامه دهه فجر در استان سمنان

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بیش از 100 برنامه استانی و شهرستانی و صدها برنامه محلی و قشری ویژه ایام الله مبارک دهه فجر در این استان برنامه‏ریزی شده است.

اجرای بیش از 100 ویژه برنامه دهه فجر در استان سمنان

محمدحسن سلامی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت فرار رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه‏های سپاه و بسیج پرداخت و اظهار کرد: بسیج دو وظیفه اصلی بر عهده دارد که یکی وظیفه حفاظت و حراست از اصل انقلاب و دیگری دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج همواره در تمام عرصه‏ها مانند مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و گفتمان ولایت در وسط میدان است تا فضیلت‏های اصلی انقلاب زنده بماند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بیش از 100 برنامه استانی و شهرستانی و صدها برنامه محلی و قشری ویژه ایام الله مبارک دهه فجر در این استان برنامه‏ریزی شده است.

سلامی برپایی نمایشگاه و همایش‏های فرهنگی و بصیرتی بسیجیان، نمایشگاه کتاب و محفل قرآنی بسیج و نیروهای مسلح را از جمله برنامه‏های ویژه در دهه فجر عنوان کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا و یادواره کشوری 4 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور و سردار اخلاقی، شهید شاخص آموزش و پرورش کشور، افتتاح سالن‏های چند منظوره صالحین، سرکشی از خانواده‏ها معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و بهره‏برداری از مجتمع ورزشی 9 دی از دیگر برنامه‏های دهه فجر در استان سمنان است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی، بسیج و سپاه توانسته‏اند در عرصه تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال، طرح‏های اقتصاد مقاومتی و طرح‏های خدمت‏رسانی و محرومیت‏زدایی نقش‏آفرینی کنند.

سلامی ادامه داد: امروز قریب 20 درصد جمعیت استان سمنان به عضویت بسیج درآمده‏اند و ما به اهداف جذب خود در برنامه پنج ساله رسیده‏ایم و جزو استان‏های موفق کشور در این خصوص هستیم.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در حال حاضر، دو هزار حلقه صالحین بسیج در استان سمنان تشکیل شده است و اعتقاد داریم این‏ها پرورش‏یافتگان مکتب امام و ارزش‏های انقلاب هستند.

انتهای پیام/74006/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول