اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل:

جشنواره سیب درصدد استعدادیابی هنرمندان خلاق است

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: مهمترین رویکرد یازدهمین جشنواره ادبی، هنری سیب توجه به استعدادیابی در رشته‌های ادبی و هنری است که به یقین با حرکت‌های تأثیرگذار همراه است.

جشنواره سیب درصدد استعدادیابی هنرمندان خلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید دلاور قوام عصر امروز در جلسه هنرمندان و فعالان عرصه حوزه هنری در اردبیل با بیان اینکه یازدهمین جشنواره فصلی شعر و داستان سیب با رویکرد استعدادیابی برگزار می‌شود، اظهار داشت: محورهای موضوعی جشنواره یازدهم در دو قالب آزاد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: این دوره از جشنواره فصلی شعر و داستان سیب در دو بخش شعر در قالب‌های نیمایی، آزاد و کلاسیک و داستان در قالب داستان کوتاه برگزار می‌شود.

دلاور قوام با اشاره به مقررات و شرایط جشنواره یازدهم خاطر نشان کرد: جشنواره در دو زبان ترکی و فارسی در دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزان دوره متوسط برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند در هر دو بخش شعر و داستان حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: هر شرکت‌کننده در هر بخش می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه سیب ارسال کند.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان یادآور شد: حجم داستان‌های کوتاه ارسالی به دبیرخانه جشنواره نباید بیشتر از 10 صفحه (A4) باشد.

دلاور قوام با بیان اینکه حضور برگزیدگان در اختتامیه جشنواره الزامی است و عدم حضور آنها به منزله انصراف تلقی می‌شود، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان 25 بهمن ماه سال 92 از طریق پست به آدرس حوزه هنری استان اردبیل واقع در بزرگراه شهدا، روبه‌روی نیروگاه برق، پشت مدرسه شهید سقایی و یا به آدرس پست الکترونیکی artsib.ardabil@gmail.com ارسال کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در صورت علاقمندی می‌توانند آثار خود را به دفاتر پرورشی محل تحصیل خود تحویل دهند، گفت: به آثاری که خارج از مهلت تعیین شده ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر و داستان سیب 20 اسفندماه سال 92 به همت حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی حوزه هنری استان اردبیل مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 6629191- 6629192 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول