اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بهره‌مندی 20 درصدی کهگیلویه و بویراحمد از فاضلاب

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد بهره‌مندی از فاضلاب برای کهگیلویه و بویراحمد 20 درصد است.

بهره‌مندی 20 درصدی کهگیلویه و بویراحمد از فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد عصر امروز در جلسه معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته تجربه 5 سال کار در آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد را داشته‌ام و به مدت 9 سال نیز در بخش فاضلاب کلان‌شهر تهران حضور داشته‌ام که می‌تواند تجربه گران‌سنگی برای تحول در امور مربوط به فاضلاب این استان باشد.

وی ادامه داد: اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند کشور در بحث فاضلاب و میانگین‌ها وضعیت خوبی ندارد و اگر میانگین برای کشور در خصوص بهره‌مندی از فاضلاب 43 درصد باشد برای این استان 20 درصد است.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای موفقیت در این حوزه لازم است هر سه برنامه بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه مدت را داشته باشیم، افزود: باید بدانیم که برای نمونه در 20 سال آینده در استان و در حوزه آب و فاضلاب شهری چه نیازهایی داریم تا از هم‌اکنون برنامه‌ریزی مناسب برای آن زمان در راستای توسعه زیرساخت‌ها انجام شود.

لدنی‌نژاد در ادامه اظهارات خود در جمع مسئولان کشوری شرکت آب و فاضلاب و کارکنان و مدیران این بخش در کهگیلویه و بویراحمد، دل بستن به اعتبارات دولتی را آب در هاون کوبیدن دانست و گفت: باید در فکر تأمین منابع مالی جدید باشیم.

این مسئول ادامه داد: منابع مالی جدید را می‌توان از راه استفاده از فاینانس داخلی و خارجی، استفاده از اوراق مشارکت، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و همچنین منابع حاصل از تبصره 3 تأمین کرد.

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این‌که مطالبات و معوقات بسیاری اکنون در نزد مردم داریم، تصریح کرد: مردم باید قبض خود را به موقع پرداخت کنند که این طولانی شدن روند پرداخت بدهی‌ها پذیرفتنی نیست.

لدنی‌نژاد، هدرروی در شبکه‌های آب استان را مشکلی بزرگ دانست و گفت: یکی مصرف بسیار زیاد مردم و دیگری فرسودگی شبکه ما را با مشکلات زیادی روبرو کرده که لازم است یکی را با فرهنگ‌سازی و دیگری را با همت خود و همکاران برطرف کنیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول