اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماهه امسال صورت گرفت

اجرای 11 طرح برق‌رسانی در شهرک‌های صنعتی فارس

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای 11 طرح برق‌رسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در 10 ماه امسال خبر داد.

اجرای 11 طرح برق‌رسانی در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، غلامحسن بهارلوئی‌نژاد اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه در نظر گرفته شده است.

وی از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها را برق‌رسانی به برخی شهرک‌های صنعتی جدید، ‌تقویت و توسعه شبکه‌های داخلی برق و افزایش ضریب اطمینان پایداری برق در شبکه اعلام کرد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی گراش، لار، ملوسجان، شیراز، آباده طشک، نی ریز، خرامه و خرمبید در حال انجام است.

وی از جمله مهمترین این طرح‌ها را اجرای شبکه‌های 20 کیلووات برق در شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز،‌ خرمبید،‌ خرامه،‌ سنگ نی ریز و ملوسجان اعلام کرد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در این زمینه تاکنون  سه طرح  در شهرک‌های صنعتی گراش، لار و سنگ نی ریز در زمینه تقویت و تجهیز شبکه‌های برق به بهره‌برداری رسیده است.

بهارلوئی‌نژاد همچنین از پیشرفت 60 درصدی طرح برق‌رسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آباده طشک خبر داد و گفت: این طرح تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول