اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تربت جام:

پاسداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست

فرمانده سپاه تربت جام گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر فضای جامعه در راستای ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس تلاش کند؛ در مسیر اصلی قدم گذاشته است.

پاسداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست

سرهنگ پاسدار محسن گوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت جام اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا فرصتی برای بیان ارزش‌های انقلاب رشادت‌ها و شهامت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: بزرگداشت شهدا موجب جاودان شدن پیام، آرمان‌ها و راه و رسم شهیدان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر فضای جامعه در راستای ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس تلاش کند؛ در مسیر اصلی قدم گذاشته است.

یادگار دفاع مقدس ابراز داشت: پاسداشت یاد شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی برای حیات و آینده انقلاب لازم و ضروری است.

دبیر اجلاسیه شهدا عنوان کرد: رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و در جنگی نابرابر شجاعانه و قهرمانانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به فرمان امام خمینی کبیر (ره) ایستادند و مقاومت کردند.

وی تأکید کرد: در پیروزی جنگ همه نیروهای مسلح اعم از بسیج و سپاه و ارتش انتظامی و امنیتی – هوایی و دریایی هر یک به سهم خود نقش مهمی ایفا نمودند و شهدایی در این مسیر به انقلاب تقدیم کردیم.

‌گوهری گفت: سند پیروزی دفاع مقدس را شهدا، جانبازان آزادگان و ایثارگران امضا کردند.

فرمانده دفاع مقدس افزود: ما باید با حفظ و حراست از آرمان‌های مقدس شهدا برای مقابله با استکبار جهانی، آنها را زنده نگه ‌داریم و به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

دبیر اجلاسیه کنگره 616 شهید تأکید کرد: امروز نهال انقلاب اسلامی به برکت خون‌های پاک ریخته شده بهترین جوانان ایران به درخت تنومند، تناور و مقاوم تبدیل شده است که در مقابل تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل سرافرازانه ایستاده است.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با حرف میلیاردها دلار بودجه و استفاده از تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی مخالفت علنی خود را با جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه ادامه می‌دهند.

وی ابراز داشت: جوانان ایران اسلامی نیز باید مانند دوران دفاع مقدس فتنه‌های استکبار جهانی را با پیروی از خط شهیدان، امام راحل، رهبری و بصیرت‌افزایی توطئه‌ها را در نطفه خفه کنند و در امکانات الهی پیروزمندانه خارج می‌شوند.

دبیر اجلاسیه کنگره 616 شهید با تشکر از امامان جمعه، مردم ولایت‌مدار، فرماندار، مسئولین اجرایی و همه دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه گفت: اجلاسیه دهم همین ماه روز شنبه در محل مصلای‌ الغدیر تربت جام برگزار می‌شود و همه قشرهای مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در این محفل شرکت می‌نمایند.

انتهای پیام/2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول