اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نوروز بهترین فرصت برای جذب گردشگران به استان بوشهر است

استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت مطلوب بوشهر در ایام نوروز، این ایام بهترین فرصت برای جذب گردشگر به این استان است.

نوروز بهترین فرصت برای جذب گردشگران به استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوشهر با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای مطلوب برنامه‌های نوروزی بیان کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری برخوردار است و در ایام نوروز نیز هر ساله شاهد حضور تعدادی بیشماری از هموطنان در بوشهر هستیم.

وی بیان کرد: با وجود وضعیت مناسب آب و هوا در ایام نوروز، بوشهر مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان از نقاط مختلف کشور است بنابراین باید زمینه برای حضور آنان و ماندگاری بیشتر مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی مطلوب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوشهر گفت: هر سال آمار مختلفی در مورد تعداد سفرهای نوروزی به بوشهر داده می‌شود اما ضروری است این آمارها بر اساس شاخص مورد نظر بوده و اطلاعات درستی به مردم در این زمینه بدهیم.

سالاری گفت: بهره‌مندی بوشهر از سواحل زیبا این امکان را برای هر گردشگری فراهم می‌کند که ایام نوروز را در استانی مثل بوشهر بگذراند بنابراین مناسب‌سازی سواحل یکی از اقداماتی است که متولیان امر باید انجام دهند.

وی بیان کرد: استقرار دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی شهرها در ایام نوروز ضروری است و در این دفاتر باید افراد مطلع از وضعیت و امکانات هر شهر حضور داشته باشند.

استاندار بوشهر بر نصب علائم هشدار دهنده و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده‎ها در کوتاه مدت توسط راه و شهرسازی تاکید کرد و ادامه داد: نظارت بر قیمت کالاها در ایام نوروز تشدید و زمینه رفاه و آسایش مسافران نوروزی هم فراهم شود.

سالاری گفت: برنامه‌ریزی برای جذب مسافر و توریست نباید محدود به نوروز باشد بلکه با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در بخش گردشگری باید بتوانیم در سایر فصل‌های سال نیز گردشگر جذب کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم اداره کل میراث فرهنگی در جذب گردشگر خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها برای توسعه گردشگری، توسعه مکان‌های اقامتی است و انتظار است در استان بوشهر مکان‌های اقامتی توسعه یابد.

استاندار بوشهر خواستار همکاری رسانه‌ها در معرفی ظرفیت‌ها و مکان‌های گردشگری استان شد و بیان کرد: رسانه‌ها در این ایام نسبت به معرفی جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری بوشهر اقدام کنند.

انتهای پیام/66006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول