اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی:

مسئولان آذربایجان غربی روی بحث سرمایه‌گذاری تمرکز کنند

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی گفت: مسئولان استان باید روی بحث سرمایه‌گذاری تمرکز کنند.

مسئولان آذربایجان غربی روی بحث سرمایه‌گذاری تمرکز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه تقی کهوریان ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری که در سالن همکف ساختمان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف به صورت چند رسانه‌ای در سال‌های قبل معرفی تهیه شده است که این نمایه می‌تواند به عنوان بستری برای راه‌اندازی پرتال جامع استان که مورد تاکید استاندار است مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید روی بحث سرمایه‌گذاری تمرکز کنند، تصریح کرد: آذربایجان غربی و ظرفیت‌های آن باید در سطح کشور و حتی دنیا معرفی شود تا از این طریق زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان مهیا شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: ایجاد امکانات رفاهی و زیربنایی در مناطق مختلف گردشگری استان و تامین و پاسخگویی به نیازهای گردشگران در استان از دیگر مواردی بود که مورد تاکید معاون برنامه‌ریزی استاندار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسائل اصلی و اساسی استان در بحث توسعه باید بررسی و شناسایی شوند تا بتوانیم با اختصاص اعتبارات لازم در راستای مرتفع کردن آنها گام برداریم.

کهوریان با اشاره به توسعه صنعت گردشگری در آذربایجان غربی اظهار داشت: شناساندن استان از نظر ظرفیت‌های گردشگری و استفاده از فضاهای مجازی از برنامه‌های توسعه و گردشگری در طرح جامع است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی ضمن اشاره به بازنگری گردشگری در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کمیسیونی برای بازنگری در وضعیت مناطق نمونه گردشگری استان تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول