اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بروجرد خبر داد

جذب بیش از 2 هزار 600 حامی برای ایتام بروجردی

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بروجرد از جذب 2 هزار و 600 حامی برای ایتام این شهرستان خبر داد.

جذب بیش از 2 هزار 600 حامی برای ایتام بروجردی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی معظمی‌گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: جذب حامی یکی از اقدامات کمیته امداد شهرستان بروجرد است.

وی با بیان اینکه این حامیان 951 نفر از یتیمان تحت حمایت امداد شهرستان بروجرد حمایت می‌کنند، تصریح کرد: این حامیان مبلغ 337 میلیون ریال را در قالب طرح اکرام ایتام به حساب این فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند.

معظمی‌گودرزی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های خوب و موفق امداد در کمک به یتیمان تحت حمایت است، تصریح کرد: با انجام این طرح خداپسندانه و کمک حامیان و خیرین به ایتام تحت حمایت آنها نیز مانند سایر کودکان از امکانات معیشتی و تحصیلی برخوردار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بروجرد با بیان اینکه بعضی از ایتام این مدیریت دارای 10 حامی هستند، افزود: ایتام براساس حامی به ترتیب ایتام دارای یک حامی 56 نفر، دو حامی 222 نفر، سه حامی 255 نفر، چهار حامی 191 نفر، پنج حامی 123 نفر، شش حامی 61 نفر، هفت حامی 24 نفر، هشت حامی 12 نفر، 9 حامی پنج نفر و 10 حامی دو نفر هستند.

معظمی‌گودرزی در ادامه ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران این شهرستان گفت: این نهاد مردمی با همکاری مردم نیک اندیش و خیرخواه آمادگی خود را جهت خدمت به محرومین و ارائه خدمات به نیازمندان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/2304/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول