اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبیک خبر داد

برگزاری 14 مسابقه ورزشی به میزبانی آبیک در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از برگزاری 14 مسابقه ورزشی به میزبانی این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی در دهه فجر خبر داد.

برگزاری 14 مسابقه ورزشی به میزبانی آبیک در دهه فجر

مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در دهه فجر مسابقات مختلف به میزبانی شهرستان آبیک برگزار می‌شود که می‌توان به برگزاری مسابقات چند جانبه در  رشته‌های ورزشی همچون کشتی، ژیمناستیک، کاراته، تکواندو، شطرنج، بدمینتون، هندبال، کیواسپرت، ایروبیک و تنیس اشاره کرد.مسابقات چند جانبه دهه فجر به میزبانی شهرستان آبیک با حضور شهرستان‌های استان قزوین و شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود.

این مسئول از اردوی زیاراتی دو روزه هندبال آقایان به شهر مقدس قم در دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر یک تیم از آقایان برای مسابقه کاراته به شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اعزام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از برگزاری همایش اسکیت‌بازان در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش با حضور اسکیت‌بازان نوجوان دختر و پسر سنین پایه از شهرستان آبیک و شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ از استان البرز در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره ایروبیک بانوان در دهه فجر در سالن کوثر تصریح کرد: مسابقات مختلف ورزشی از سوی بانوان ورزشکار در رشته‌های ایروبیک، کاراته، اسکیت، بدمینتون و هندبال در دهه فجر برگزار می‌شود. همایش ورزش باستانی و زورخانه‌ای با حضور تیمی از استان تهران در سالن زورخانه شهید نظافتی شهرستان آبیک در دهه فجر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اذعان داشت: در ایام الله دهه فجر، کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک علاوه بر شرکت در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، با حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک و خانواده‌های معزز شهدا دیدار می‌کنند. اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در مسابقات قرآن و عترت که از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان در دهه فجر برگزار می‌شود، همکاری خواهد داشت.

وی حوزه ورزش و جوانان را حوزه خدماتی و فرهنگی دانست و افزود: این حوزه متأثر از بودجه است و اگر اعتباراتش کاهش یابد قطع یقین نخست این بخش آسیب می‌بیند.

این مسئول با اشاره به کمبودهای مالی در عرصه ورزش تصریح کرد: گرچه کاستی همیشه وجود دارد و  وضعیت این اداره ایده‌آل نیست ولی وضعیت مطلوب و رضایت‌بخش است چراکه در صدد هستیم کاستی‌ها را کاهش و پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

صالحی ادامه داد: از موفقیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک طی 10 ماهه امسال می‌توان به دعوت مجید حاجی‌عباسی به تیم ملی بوکس، قهرمانی تیرانداز آبیکی که عضو تیم ملی است در بازی‌های کشورهای اسلامی، صعود تیم بسکتبال از لیگ سه به لیگ دو و توجه به رشته والیبال در سنین پایه و موفقیت‌های دیگر ورزشکاران در استان قزوین اشاره کرد.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول