اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی تاکید کرد

آینده‌نگری در ساخت و سازها برای رفع معضل ترافیک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی گفت: آینده‌نگری در ساخت و سازها و پیش‌بینی‌های کلان می‌تواند از بروز مشکلات ترافیکی در آینده جلوگیری کند.

آینده‌نگری در ساخت و سازها برای رفع معضل ترافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا حسنی ظهر امروز در همایش موتور سیکلت‌سواران قانونمند در بشرویه اظهار داشت: برای کاهش معضلات ترافیکی اقدامات کارآمد در زمینه‌های مختلفی باید صورت پذیرد.

وی اذعان داشت: آشنایی افراد با قوانین و مقررات مربوط به مسائل ترافیکی و پیامدهای آن بر جنبه‌های مختلف زندگی اجتماعی سبب نهادینه شدن فرهنگ صحیح تردد و حمل و نقل در داخل و خارج از شهرها می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی تاکید کرد: علاوه بر ارائه آموزش‌ها و آگاهی‌های عمومی برای افراد سطح جامعه مسئولان نیز باید در برنامه‌ریزی‌های شهری و ساخت و ساز ها مسائل ترافیکی را به صورت جدی در نظر بگیرند.

حسنی افزود: پیش‌بینی و آینده‌نگری‌های کلان در ساخت و ساز‌ها و ایجاد جاده‌ها و خیابان‌ها باید به گونه‌ای صورت پذیرد که قابلیت اعمال تغییراتی نظیر احداث زیرگذر، روگذر، ایجاد تقاطع هم سطح و غیر هم سطح در آینده و مبتنی بر نیاز روز جامعه را داشته باشد و همچنین ایمنی عابران پیاده را تضمین کند.

این مسئول متذکر شد: ما همه روزه در روال زندگی روزمره خود با مسائل ترافیکی سر و کار داریم پس برای اینکه در این زمینه به مشکلات جدی برخورد نکنیم باید بستر های لازم فراهم شود.

کاهش 50 درصدی افراد فوتی در تصادفات بشرویه

وی تصریح کرد:  تعداد افراد فوتی بر اثر تصادفات در شهرستان بشرویه در سال جاری در مقایسه با سال قبل 50 درصد کاهش یافته است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین امسال تعداد تصادفات جرحی صورت گرفته در حوزه بشرویه نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول